"Že ti to neprojde!" Znovu Zavrčím a sleduji ho.
"Mmm myslím že už mi to hezky prochází... Ale neboj až získám veškerou pozornost lidí ve škole, tak ty budeš mým poskokem. A to je pro tebe čest ne? Být pravou rukou krále školy." Ušklíbl se a já mu dal facku.
"Ty nikdy nebudeš král školy to já jsem! A vždy budu!" Zařvu a chci mu dát facku, ale on mi chytí ruku a silně mi ji zmáčkne. "AU." Snažím se mu ji vyvléknout.Náramně jsem se bavil. Pak jsem jeho ruku pustil a sledoval ho jak je červený a zuří.
"Tak prozatím čau." Řeknu a odejdu za už svou partou lidí. Byla to původní skupinka lidí od Chrise. Jeho jsem nechal za svými zády a cítil jsem jak moje záda propaluje pohledem. Uchechtnu se nad tím a začnu se bavit s lidmi.Když odešel tak jsem na něj ukázal prostředníček a objednal si dalšího panáka.
Když začal alkohol pořádně působit, tak jsem šel mezi ty tančící lidi a začal tancovat. Musel jsem nějak vypudit z hlavy toho debila. Různě jsem se o všechny otíral, takže bych se ani neměl divit že jsem tím někoho vyprovokoval.
"Ale ale co to tu máme?" Ozve se u mého ucha chraplavý hlas a silné ruce mě obejmuli okolo pasu. Zasměji se a otřu se o jeho klín. Alkohol dělá divy.
S tím chlápkem jsme různé tančili a mě to vůbec nepřipadlo divný. Byl jsem veselý a nic mi nechybělo. Přinesl mi i pití a já ho do sebe kopl. To jsem, ale nevěděl, že mi do toho dal omamnou látku a já po chvilce byl takový zblblý a vím jen to že mě ten chlápek někam táhl. Potom se to seběhlo hrozně rychle. Najednou se ozvalo nějaké zavrčení a ten chlap se válel na zemi. Koukl jsem na něj. Držel se za nos z kterého mu tekla krev. Chtěl jsem mu pomoct zvednout, ale něco mě chytlo za paži a táhlo mě pryč. Nechal jsem se a sledoval toho chlápka jak se zvedá a jde za mnou. Podívám se kdo mě táhne pryč. "Peter pusť mě!" Zavrčím na něj, ale on mě ignoruje. Pokusím se mu vymanit, ale měl moc silný stisk.Bavil jsem se s lidmi a někdy koukl na Chrise. Ušklíbnu se když začne opilecky tančit mezi těmi lidmi. Přestane se mi, ale zamlouvat to že ho nějaký chlap někam pryč táhne. To už jsem zasáhnul. Dostal jsem se k tomu chlápkovi a praštil ho pěstí do obličeje. On se svalil na zem a já táhl Chrise pryč. Ještě by ho ten chlap znásilnil a to chci jako první udělat já. No co Chris je moje ovečka, která mě bude poslouchat. Ale asi ho neznásilním teda možná pokud bude hodný což se bojím že mě k tomu donutí. Ale to bude řešení až jako to nejposlednější.
Odvedl jsem ho pryč z baru a ignoroval to jeho ubohé snažení se mi vyvléknout.
Až před barem jsem ho pustil. Hned po mě začal řvát ale já se tomu jen uchechtl.Dovedl mě před bar. "Co jako děláš?" Zeptám se a opřu se o zeď, abych nespadl.
"Pokud ti to nedošlo tak ten chlap měl nekalé úmysly. Zachránil jsem tě." Řekl a já ho jen s nadzvednu tým pohledem sledoval. "Díky můj zachránče." Uchechtl jsem se ironicky a rozešel se kolíbavým krokem pryč.
__________________________________
Další kapitola je tu. Doufám, že se vám to líbilo. 😄 Jinak chtěla bych zkusit napsat příběh o Harley a Jokerovi, protože jsem si tu dvojici prostě hrozně zamilovala. ❤️ Bude tam něco podle filmu a něco si domyslím. Četl by to někdo?
ČTEŠ
Temný princ
VampirosPřišel si do školy a myslel si, že bude rozkazovat co mám dělat! Tsss umíte si to představit? Já jsem tu král školy ne on! Nedovolím mu, aby mi vzal korunu!