♦ 3 ♦

1.4K 123 278
                                    

Medyaya Oppamı Koydum. O Sizin Yengeniz Yavşayanı Keserim.

İyi Okumalar~

♦♦♦

Chenle O Gün, Okula Erken Gitmişti. Ana Binaya Doğru İlerlerken Dün Olanları Düşünüyordu Bir Yandan Da.
Jisung Zor Bir Öğrenciydi, Chenle Bunun Farkındaydı. Ama Ne Yapıp Edip Onu Dersinde Tutması Ve Saygılı Olmasını Öğretmeliydi.

İnsanlara Zorbalık Yapmak Hoş Değildi Çünkü.

"Zhong Chenle!"

Chenle Sese Doğru Döndü. Jisung'tu Bu. Ve Yine, Chenle'ya İsmiyle Hitap Etmişti. Ama Buna Karşılık Chenle Sadece Göz Devirmekle Yetindi.

"Jisung-Sshi? Ne Oldu, Bir Sorun Mu Var?"

"Evet."

Dedi Jisung Burnundan Soluyarak. Kendini Tuttuğu Belliydi.

"Sorununu Söylersen Belki Çözüm Bulabilir-"

"SORUN SENSİN LANET OLASI! KİMSİN SEN YA?!"

Jisung Bağırarak Konuştuğunda Chenle Derin Bir Nefes Aldı, Ardından Nefesini Yavaşça Dışarı Verdi.

Sakin Kalmalıydı.

"Dün Sınıftan Çıkıp Gitmeden Önce Sana Söylediğimi Hatırlıyorum. Ayrıca Jisung-Sshi, Benimle Gayrı Resmi Bir Dille Konuşamazsın. Ben Senin Öğretmeninim."

Jisung Hıhladı, Ardından Arkasına Bile Bakmadan Okula Doğru Yürümeye Başladı.

O Öğretmen Bozuntusunun Kim Olduğunu Öğrenecekti.

♦♦♦

"Merhaba Gençler."

Chenle Sınıfa Girdiğinde Herkes Anında Ayağa Kalkmıştı.

Tabii İki Kişi Dışında.

Jeno, Başını Sıraya Koymuş Uyurken Jisung Ağzındaki Sakızı Şişirerek Chenle'ya Bakıyordu.

Chenle Derin Bir Nefes Aldı.

Ardından Dersine Devam Etmek Adına, Asi İkiliyi Görmezden Gelmeye Karar Verdi.

♦♦♦

"Ve Sonra Kris, Sevdiğinin Gidişini İzlerken Mırıldandı: "Tanrı Şahidim Olsun Ki, Seni Çok Sevdim Zitao. Sen Benim-"

Chenle Ayakta Bir O Yana, Bir Bu Yana Gidip Sınıfa Hikaye Okurken Sözü, Patlayan Sakız Sesiyle Kesilmişti.

Gözlerini Kapatıp Tanrıdan Sabır Diledikten Sonra Hemen Jisung'un Oturduğu Sıraya Döndü.

"O Sakızı Dersimde Çiğnemeyeceksin Park Jisung."

Jisung İse Chenle'nun Bu Dediğine Sahte Bir Şekilde Gülüp Ayak Ayak Üstüne Atmıştı.

Chewing Gum | Chensung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin