--blink , sau Andreea. pe numele său, a descoperit pasiunea pentru desen încă de când era la grădiniță.
În prezent, desenul face parte din viața ei și nu și-ar putea imagina o viață în care să nu facă asta.
Deși a început cu desenul tradițional, își dorește să învețe să deseneze digital și speră la o meserie în design sau animație.Toph: Prentru inceput, ți-ai putea face o scurtă descriere?
Andreea: Păi mă cheamă Andreea și am 14 ani, sunt un fetus da știu.Pe la vreo 4 ani mi-am spart capul, probabil de aia sunt așa de proastă uneori upsAnyway. Viața mea a constat literally în dormit, mâncat și desenat până în a 8-a când a trebuit să și învăț.Da, păi sunt o persoană super plictisitoare (sunt capricorn ce să faci) știu.
Care a fost motivul pentru care ai început să desenezi?
Sincer, nu am avut un motiv gen, efectiv când eram mică mâzgăleam tot ce prindeam și la grădiniță atunci când nu aveam o activitate desenam mereu.Era ceva ce îmi plăcea să fac mereu și mă bucur că m-am ținut de asta, că e un mod very nice de a scăpa de stres, recomand.
Care a fost primul tău desen?
Oh, dear, chiar nu știu.Desenam așa de mult când eram mică încât nu am nici o idee.Mă gândesc că era ori un desen cu mine ori un desen cu familia mea.Știu că unul super vechi era cu mine, mama, tata și sora mea, dar sunt 100% că nu-l mai am că proasta de mine o lasa pe mama să îi arunce desenele înainte.
Am văzut că desenezi atât digital, cât și tradițional. Ți-a fost greu să faci o trecere de la tradițional la digital?
Sincer a fost cam ciudat.Mai ales că la început când am început digital desenam oribil și tradițional încă.Și încercăm să fac chestii faine da nu-mi ieșea nimic așa că copiam de pe alte poze (i am ashamed of myself, of ce om eram in a 5-a )Până și acum mi ciudat să desenez digital uneori (mai ales cu tableta grafică).Aș vrea să învăț să desenez mai bine digital dar e gReU.
Care a fost prima impresie ce ți-a lăsat-o arta digitala după primul tău desen?
Eram gen "nani the fuck", dar nu m-am dat bătută și am ajuns...Nici unde, că tot nu înțeleg cum funcționează.On a serious note chiar eram super confuză mi se părea cool dar în același timp super ciudat.
Ai avut vreo teamă când te-ai hotărât să-ți faci arta publică?
Pai am inceput să o fac prin a 5-a pe ceva aplicație ciudată numita sketch și intenția mea era să îmi fac prieteni și să mă cunoască lumea.Gen... nu aveam nici o frică atunci.Nici pe wattpad nu prea am avut. Pe Instagram mi-a fost frică și încă îmi e frică să postez desene totuși, idk wHy people are mean on Instagram rip.
Crezi că în viitor ai putea vedea desenul ca pe o meserie?
Sincer eu nu mă văd făcând altceva inafară de desen. Adică sincer nu mă atrage nimic altceva și nu cred că aș putea să merg pe un domeniu care nu are ceva creativ la el. Mă gândeam la designer interior poate, sau daca ar fii să gândesc măreț, să merg la o facultate de animație in străinătate și să mă fac animator.
Care a fost persoana care te-a motivat cel mai mult să desenezi?
Nu știu dacă am avut așa ceva sincer, părinții nu m-au susținut foarte mult cu asta.Aș spune că prima "bff" pe care am avut-o fiindcă amândouă eram pasionate de desen și mereu îmi spunea să exersez mai mult și ea desena mai bine decât mine (nu știu dacă încă o face că nu mai vorbim și ea nu prea mai desenează ) și asta mă împingea să desenez din ce în ce mai mult pentru că eram geloasă.
CITEȘTI
Voice of the artist
RandomWattpad-ul este plin de artiști minunați, și în spatele desenelor lor, se află câte o persoană alături de povestea sa. Iar în această carte despre asta este vorba. Despre artiști, dincolo de desenele lor. Motivațiile, greutățiile și începuturile lor...