Interviu cu Akiunya

48 8 0
                                    


Toph: Pentru inceput, ai putea sa ne spui cateva lucruri despre tine?

Akiunya : Sunt Akiunya, Aki pe scurt, am 15 ani și învăt la un liceu de arte. Îmi place extrem de mult să desenez și cam atât.



Ce lucru îți dă cele mai multe bătăi de cap când vrei să începi un desen?


Cred că depinde de desen, dar cel mai des să găsesc un pose, aia e cea mai grea parte pentru mine.



Ai vreun regret în ceea ce privește arta?

Poate doar faptul că nu pot desena baieți așa cum vreau, adică pot sa îi desenez dar nu mi se pare că arată bine. Cam atât cred.



Când ai început să desenezi, te-ai gândit la posibilitatea de a deveni ceva profesional?

Nu chiar de când am început să desenez dar când am început să iau desenul mai în serios da, încă vreau să devin freelancer sau să lucrez la o companie gen EA sau Ubisoft


Care crezi că este sensul vieții?


Personal cred ca sensul vieții e diferit pentru fiecare persoană în parte, fiecare își alege singur sensul vieții sale.


Crezi că parerile celorlalți oameni au avut un impact asupra evoluției tale?

Um puțin, dar nu chiar, oamenii nu prea au păreri despre mine de obicei sau cel puțin nu mi le zic dacă au.


Ce gen de muzică asculți? Crezi că te ajută în creerea unui desen?

E random, dar în ultima perioadă îmi place foarte mult rap-ul, și da mă ajută când desenez.


Cum crezi că ar arata o lume perfectă?


Probabil o lume în care toată lumea s-ar înțelege și nu ar exista dispute, deși asta ar fi imposibil.


Dacă te-ai putea întoarce în timp, ce sfat ți-ai da ție din trecut?

"Nu vorbi cu tampiți care îți dau un mesaj cât un roman din primul mesaj și se comportă ca niște stalkeri."


Este vreun mesaj ce ai dori să-l transmiți prin desenele tale?

Um nu chiar, n-am încercat înca să includ mesaje în desene.


Iar, în final, ai vreun mesaj ce ai dori să-l transmiți cititorilor?

Poți învața și de la artiștii mai buni decât tine dar și de la cei mai puțin buni decât tine cât timp poți să îi diferențiezi.
The lasso tool and airbrush are holy if you do anime art.


Desenul meu preferat de la Aki:

Puteți găsi mai multe desene în cartea sa intitulată: "Art book 3"Umatorul artist: Poofi-Cat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Puteți găsi mai multe desene în cartea sa intitulată: "Art book 3"


Umatorul artist: Poofi-Cat



Huh, am ajuns la finalul altui capitol xD
Ii multumesc inca odata lui Akiunya pentru interviu. 

Am schimbat putin formatul interviurilor, si asa va ramane pentru un timp. Simteam ca era prea mult despre arta si prea putin despre artist. Sper sa va placa :3

Nu uitati ca daca vreti un interviu sau aveti propuneri de persoane pentru interviu, imi puteti spune aici sau in privat :3

Voice of the artistUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum