Interviu cu -moderngoddess-

84 21 27
                                    

-moderngoddess- sau Georgiana, a fost înconjurată încă de mică de ceea ce înseamnă artă, iar asta a facut-o să pună desenul pe primul loc. În prezent, nu isi poate imagina viata fara desen si isi doreste ca in viitor sa aibe un loc de munca in domeniul artelor.

Toph: Care este povestea ta pana acum?

Georgiana: Mă numesc Georgiana, am aproape 13 ani (da, i'm a small bean).Am crescut într-o familie de metaliști și mari iubitori de artă de unde, am moștenit și eu la rândul meu, iubirea pentru metal/rock și artă.Ca persoana sunt foarte calculată, încrezătoare. Unii mă numesc paradox, alții pacoste, mereu caut explicații logice pentru orice.Sunt înaltă, am flash-tunnels (găuri din acelea mari) și alte piercing-uri, I'm dressed in black from the head to toe, sunt pan (săriți pe mine homofobilor), și prietenii spun că-s caterincă da' nu știu dacă să-i cred sau nu lmfao

Cum ai început să desenezi? 

Pe vremea când eram în 0-4 spuneam că, atunci când voi fi mare, mă voi face pictoriţă. Visul vieţii mele nu s-a schimbat, motiv pentru care am vrut să merg la o școală de artă iar mai apoi la o facultate pentru a studia arta. Așa că din clasa a-5-a am mers la cea mai apropiată școala de artă. Am început să desenez din grădiniță, dacă nu mă înșel. Sigur, atunci nu o puteam picta pe gagica de Mona Lisa dar mă străduiam, părinții mei au văzut un potențial in mine. Iar cu multă muncă am reușit să evoluez în ceea ce iubesc să fac.

Care a fost primul tau desen?

nu îl mai am, dar sigur era unul clasic cu membrii familiei. 

Care a fost momentul în care ai început să vezi desenul într-un mod serios?

clar, înainte să merg la arte. Mi-am băgat singura in cap "Hai, Georgi, să nu te faci de rușine și să le areți ăstora de ce ești în stare!". Și așa am am devenit foarte "confident" dar și cu susținerea familiei. Am văzut că după câteva luni de munca am reușit să evoluez iar asta m-a făcut să văd desenul într-un mod serios. Eram cunoscută pe la Arte și din cauza așa zisului talent dar și din cauza înfățișării, am speriat câțiva prunci de la vioară lmfao

De unde îți iei inspirația pentru desen?

Din sfere atât de înalte, încât ochiul obișnuit nu poate să vadă, urechile banale nu pot să audă și mințile sărace nu pot să conceapă. Glumesc.Inspirația îmi vine din lumea înconjurătoare, de la o casă dărăpănată până la cea mai frumoasă floare. Dar și unii artiști mă inspiră, cum ar fi Vincent van Gogh, Claude Monet, Frida și așa mai departe.

Ai un mesaj anume ce vrei să fie transmis prin desenele tale? 

Uite, am o pictură publicată în cartea mea "Artist Problems" și dacă nu mă înșel, este prima picura pe care am postat-o pe wattpad

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Uite, am o pictură publicată în cartea mea "Artist Problems" și dacă nu mă înșel, este prima picura pe care am postat-o pe wattpad.Înainte de a picta am citit un articol despre tulburările de stres post-traumatice iar asta m-a influențat mult in a o crea.Crează o atmosferă sumbră, melancolică chiar. Ca și cum ar reprezenta durerea de după un eveniment nefericit, știi? Totuși, una dintre fețe are schițat pe chip un zâmbet subtil, ceea ce te face sa te gândești la o perioadă de vindecare deja. Ca și când s-ar încuraja singura și ar spune "E ok, totul o sa fie bine.".Interpretarea mea asupra picturii este asta: pictura nu reprezintă doi oameni, ci un singur individ. Cel cu ochii deschiși reprezintă durerea acea profundă, iar cel cu ochii închiși este tot el, doar că în alt stadiu. Un stadiu in care incepe să se vindece și încearcă un mic zâmbet.Cel rănit îl ține în brațe pe celălalt pentru că omul cu ochii închiși reprezintă speranța la fericire iar acesta vrea sa fie din nou fericit.

Voice of the artistUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum