Am avut plăcerea de a sta de vorbă cu @emiliasandu999 , una dintre puținele artiste tradiționale ce le-am descoperit pe această wattpad.
Emilia și-a descoperit pasiunea pentru artă încă de când era mică și s-a decis să urmeze calea artei încă din clasa a 8-a, înconjurată de susținerea părinților săi.
Se folosește de ceea ce o înconjoară pentru a-și găsi inspirația și își dorește ca în viitor să poată face o carieră din asta.Toph: Care este povestea ta pâna acum?
Ema: Ca să încep cu începutul, sunt o simplă adolescentă de 17 ani care vrea să-și urmeze visul (acela fiind arta). Nu am foarte multe de spus despre mine, sunt o persoană calmă și câteodată paranoică și, de asemenea, îmi place să dau sfaturi oamenilor indiferent de situație.
Ce te-a inspirat să desenezi?
O întrebare foarte bună! Cea mai bună inspirație sunt persoanele din jurul meu, fie el membru din familie sau un cântăreț preferat. Încerc de multe ori să caut inspirație în ceea ce mă înconjoară, în lucrurile și întâmplările de zi cu zi. Dar câteodată și anumitele stări pe care le am pe parcursul unei zile îmi dau anumite idei.
Care a fost primul tău desen?
Care a fost momentul în care ai început să vezi desenul într-un mod serios și ce te-a făcut să faci pasul ăsta?
Cred că din clasa a opta am început să cred că desenul poate deveni cu adevărat o carieră pentru mine, desigur nu gândeam chiar atât de departe la acea vârstă, însă acum chiar sunt sigură că acesta este drumul meu și că trebuie să fac tot posibilul să-l urmez.Ceea ce m-a făcut să fac acest pas au fost comentariile pozitive a persoanelor din jurul meu în legătură cu ceea ce fac. Dar mai ales părinții m-au încurajat și mai mult să îmi urmez visul și le mulțumesc mult pentru asta.
Crezi că ai fi încercat să urmezi un alt drum dacă nu ai fi avut susținerea parințiilor tai?
Chiar nu știu! Aveam anumite gânduri și tendințe să merg pe criminalistică, deoarece eram foarte pasionată de astfel de lucruri. Totuși cred că tot pe artă m-aș fi îndreptat până la urmă dacă nu m-ar fi susținut nimeni. Chiar dacă mă gândeam la alte lucruri, inima tot îmi spunea că desenul este ceea ce vreau cu adevărat.
CITEȘTI
Voice of the artist
De TodoWattpad-ul este plin de artiști minunați, și în spatele desenelor lor, se află câte o persoană alături de povestea sa. Iar în această carte despre asta este vorba. Despre artiști, dincolo de desenele lor. Motivațiile, greutățiile și începuturile lor...