Jennie'den
Yemekleri yedikten sonra iki MV' mizi izledik ve sohbet etmeye karar verdik.
Js:Lisa sen neden çok geç geldin seni bekledik.
Ls :Şey aslında biraz farklı bir olay yaşadım. Neyse gelin anlatayım. (Herşeyi anlattıktan sonra)
Rs:Ne burda çalışan biri ve senin fanın.
Jn:Lisa onu gizlice çıkarmakla iyi yapmışsın.
Ls :Evet ama Jungkook kolumu tuttuğunda biraz farklı hissettim yani şey aman neyse bos verin.
Rs:Yoksa Lisa sen aaaaaaa
Ls :Hayır
Js :Rosé saçmalama öyle bir şey yok değil mi Lisa
Ls :Hayır yok yani şey olmaması lazım değil mi.
Jn:Ben pek inanmadım (Arkasına yaslanıp imalı bakışlar atarak)
Js :Bende.
Ls :Yok öyle birşey bu bize yasak.
Rs:Anlarız simdi.
Rosé telefonunu alıp bir şey açtı sonra Lisa ya gösterdi ne olduğunu görmek için baktım bu Jungkook'un funny moments videosuydu.
Lisa ilk başta anlamsız bakışlar attı sonra gülümseyip hayran bakışlar atarken bir anda Lisa aşık olmuş gibi bakıyordu ve bu çok ama çok belli oluyordu hepimiz birbirimize bakıp kafa salladık Rosé telefonunu Lisa 'nın önünden çekip konuştu.Rs :Eeee Lisa
Ls: Ne eeeee si.
Js :Bu yasak ama Lisa sen Jungkook 'tan hoşlanıyorsun sanırım.
Jimin'den
Kapıdan içeri biri girdi bu bizim menajerimizdi
Menajer:Yeni kız gurubu ile tanışacaksınız yani yarın toplantı yapılacak şimdi şirketten çıkmamız lazım başka işleriniz var.
Rm:Peki biz hazırlanalım 5 dakikaya geliyoruz.
Hazırlandık ve arabaya binmek için asansöre bindik birden asansör durdu ve kapı açıldı.
Jisoo'dan
Asansör açıldı diğer üyeler telefona bakıyordu bunlar BTS 'di üyeler hala telefona bakıyordu Jennie ve Lisa tam asansöre binecekken binecekken Lisa 'yı menajerimiz tuttu Lisa ilk menajere sonra Jennie ve BTS'e baktı gözleri kocaman açıldı Jennie birden ortada dikilen bize şaşkın bakan Jimin'e çarptı ve telefonu düştü.
Jennie'den
Birden karşımdaki kişiye baktım kafamı yavaş bir şekilde kaldırdım. Dur çok yakındık geriye doğru adım attım bu sanırım BTS'den Jimin' di
arkasında ki üyeler ve bizim kızlar gözlerini açmış bize bakarken ki bu çok saçma ama birden yerdeki telefonumu gördüm eğilip alırken Jimin beni tuttu eğilmeme izin vermeden kendisi aldı bana verirken arkama bakıp üstüme yürümeye başladı ve asansör ile zemin arasında durdu çok yakındık ve benim kalbim hızlı atıyordu.Jimin'den
Birden Jennie 'nin üstüne yürüdüm çünkü asansör kapısı kapanıyordu ve arada durup o kapının kapanmasına engel olmak istedim ama bu arada çok yakındı ve benimkalbim çok hızlı atıyordu.
Jm. Özür dilerim kapı kapanıyordu kapanmasın diye oldu.
Jn:Eeee şey e-e-evet iyi ki tuttun siz gidin biz diğer asansöre bineriz.