Rosé'denTae ile yan yana sessizce yürüyorduk ve birden bir kitapçıya geldik ve içeri daldım çok aradığım kitaplar vardı belki burada bulurum diye aramaya başladım Tae 'nin bana baktığını hissediyordum bir anda ona döndüm ve gözlerinin içine baktım oda benim gözlerimin içine bakıyordu birden biri arkamdan bana çarptı ve ben Tae'nin dibine girdim bir kaç adım geriye gitmiştik ama yere düşmemiştik kolları ile beni kendine yakın tutmuştu.
Tae:İyi misin?
Rs:Evet.
Tae:Peki o zaman.
Rs:Bu kitapları alıp çıksak.
Tae:Olur.
Tae beni bıraktı ve ondan ayrılıp kasaya gittim kitapları satın alıp çıktık.
Tae:Şey bi kafede oturalım mı?
Rs:Olur
Lisa'dan
Jungkook arkamdan geliyordu hemen bir mağzaya girip bir sürü kıyafet seçtim sonra deneme kabininde deneyip kasaya gittim Jungkook 'da yanımda sıkılmışa benziyordu hiç konuşmuyorduk sonra tam mağazadan çıkarken arkamızdan biri ses geldi sanırım bir fan bizi tanımıştı. Ama nasıl maskelerimiz vardı arkamızdan Lizkook diye bağırdı ve Jungkook elimi tuttu ve koşmaya başladı bende yanında koşuyordum birden bir aralığa girdik JK beni duvara dayadı ve belime sarıldı ve kafasını boynuma gömdü kokumu içine çektiğini sisediyordum koca bir fan sürüsü yanımızdan geçip gitti JK ile hala aynı durumdaydık.
Ls:Jungkook fanlar gitti.
JK :Aaa şey pardon.
Ls:Yukarı çıkalım mı. Bir yerde otururuz.
JK :Olur.
Jisoo'dan
Jin ile yürüyorduk nabzımı vücudumun her yerinde hissediyordum. Neden bu kadar heyecanlandım bilmiyorum umarım düşündüğüm şey değil dir.
J:Şey şu oyuncak dükyanına girebilir miyiz.
Js:Olur.
Jin bir kaç tane oyuncak aldı ve bende oyuncakları severim çocukça olsa bile.
J:Oyuncaklarla hala oynuyorum. Çocukça olsa bile.
Js:Gerçekten mi bende oynarım arada sırada.
J:Bizimkiler bazen dalga geçer ama birlikte oynadığımızda olur.
Js:Bizde kızlarla bazen oynarız eğlenceli.
J:Evet .
Js:Kasaya gidelim mi.
J:Olur.
Ödeme işlemi bittikten sonra.
J ve Js aynı anda:Birşey sorabilir miyim.
J, Js:Lütfen önce sen.
J, Js:Hayır lütfen söyle.
J: Tamam bu çok uzuycak ben söylüyorum ben acıktımda yemek yesek.
Js:Olur bende yemek yiyelim diycektim.
J:O zaman gidelim.
Jimin'den
Jennie ile canımız sıkıldı bizde yukarı kahve içmeye gidelim dedik ve yukarda Tae ve Rosé ile karşılaştık ve yanlarına gittik.
Jm:Hadi şu kafede birlikte oturalım.
Tae:Olur
Jn:Eeeee ne yaptınız.