3.Yıl

88 3 0
                                    


Merhaba bu gün 8 Ağustos ve BLACKPİNK 'in 3. Yılı ben k-pop'ı bu şahane 4 kadın ile tanıdım onlar çok güçlü, çok yetenekli, çok güzel, çok başarılı, çok iyi kalpli, çok zeki, çok korkusuz 4 tane şahane kadın. Onları sevmeyen çok kişi oldu başarılarını kıskanan ve önemsemeyen ama onlar buraya kadar tek başlarına geldiler.

Jisoo'ya dans edemiyor sesi güzel değil dediler ve Jisoo bunları düzeltmek için çabaldı çalıştı o en başında da mükemmeldi şimdide mükemmel Jisoo  benim gözümde dünyanın en güzel kadını.

Jennie'ye dans etmiyor üşeniyo kendini grubun merkezinde sanıyor hava atıyor orda olmayı hak etmiyor dediler ama o en başından beri çalışarak hak ettiği yere geldi hasatalığı var dans edemiyordu Kai ile şirket için çıktı ve kendini kullanılmış hissetti ve haklıydı. Jennie  benim için  dünyanın en başarılı kadını.

Rosé 'ye sesi güzel değil fiziği kötü denildi dans  bile edemiyor diye saçmaladılar  ama o 14 yaşında o güzel sesi ile herkesi etkilemişti bile fiziğini beğenmediniz o bunu kendi kusuru olarak gördü ve düzeltmek istedi ama fiziği çok güzeldi.Rosé  benim için dünyanın en güzel sesine sahip kadını.

Lisa'ya kendi isteği olmadan shiplendiği için kin tuttular oppamı çaldı diyip kendi hayal dünyalarında yaşayıp onun kalbini düşünmediler ona karşı ırkçılık yapıldı  onu    YG 'ye yeteneği ile değil kendini kullanarak girdiğini öne sürdüler ama bunlar şaçmalıktan başka birşey değildi.
Lisa benim için dünyanın en yetenekli kadını.



Ve şimdi bu şahane 4 kadını çekemeyenler ve onları kendi istekleri gibi olmalarını isteyenler onlarda insan onlarında kalbi var kırılabilir. Biz onlara güveniyoruz belki yeterince iyi bir blink olamadım ama her zaman onların yanındayım onları destekliyorum.



BLACKPİNK İN YOUR AREA








SECRET LOVE /BangtanPinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin