Jisoo 'dan
Bu gün bir ödül töreni vardı Seul Music Awards
Kızlar erkenden uyanıp kahvaltı yaptık sonra duş aldık ve cilt bakımı çünkü bu gün yüzümüze fazla makyaj yapılacaktı ve o makyaj gecenin sonuna kadar kalıcaktı saat 3:30 gibi evden çıktık ve şirkete gitti orada üstümüzü giyindik ve konser alanına gitmek için arabaya bindik .
Kırmızı halı için bunları giymiştik.Ve sonra kendimize ait olan odaya gittik ve şaat 4: 00 ' de show başladı biz masamıza biraz geç gittik çünkü sahne kıyafetlerini giyip saçımız ve makyajımız tazelendi .
Orada oturmak gerçekten çok sıkıcı sonunda sahne alacağımız vakit gelmişti yerimizi aldıktan sonra hayranların sesi ile şarkı başlamıştı bile .
Sahne çok farklı ve muhteşemdi bütün fanların ve idolleri eğlendiğini hissede biliyordum boombayah gerçekten çok hareketliydi .
Ve ardından bir ödül aldık .
Rosé o kadar fazla teşekkür etti ki bir ara ne diyo bu kız diyip araya giricektim ayrıca Jennie nin sonda blinklere seslenişi ile bütün sahne inlemişti bilinkleri ne kadar çok sevdiği belli oluyor içinde tutamadı sahneyi inletti kız. Sonra yerimize oturduk ve birdaha kalkamadık oturmaktan yorulmuştuk resmen ama sonra BTS sahneye çıktı ve ben o an Jin'e kitlendim ve sadece onu izledim mükemmeldi .
Sahne gerçekten yanmıştı hayranlıkla izlerken bir anda kızlara baktım Rosé nin ağızı açıktı ayağına bir tane geçirdim birden bana bakıp ağızını kapadı .
Ve sonunda bitmişti odamıza geçip eşyalarımızın toplanmasını bekledik .
Jennie'den
Tuvalete gitmek için kızların yanından ayrıldım ve odamıza geri dönerken koridorda Jimin ile karşılaştım beni kolumdan tutu ve depo gibi bir yere soktu burası gerçekten küçüktü.
Jm:Çok iyiydiniz.
Jn: Teşekkürler sizde fena değildiniz :)
Jm: Fena değil ha beğenmedin heralde .
Jn: Yo sadece bayılmadım .
Jm: Bayılman için ne yapmalıyız acaba .
Jn : Orasınıda sen düşün.
Der demez Jimin dudağıma yapıştı bir anda gözlerim sonuna kadar açıldı sonra gözlerimi yumdum öyle duruyordu ve ayrıldı ben susuyordum şaşırmıştım ama dudakları yumuşaktı.
Jm: Üzgünüm bir anda oldu sana sormadan .
Çok üzgündü ama ben mutluydum ve dayanamayıp bu sefer be yapıştım dudaklarına önce bir durdu sonra bana sarıldı bu sefer de öyle durmuyoduk sanırım öpmüştük .
Depodan çıkıp kızların yanına gidince bana nerdeydin bakışları attılar eve gidince anlatırım diyip geçiştirdim ve eve gitmek için arabaya bindik .
Rosé 'den
Eve geldik ve üstümüzü çıkartıp duşa girdik ve hepimiz salona geçtik televizyonu açıp Jisoo unnie yaptığı ramenleri yedik o sırada.
Js: Sen niye geç geldin Jen ?
Jn: Jimin .
Ls: Yine mi o çimen ???
Jn Öptü beni .
Je,Rs,Ls: Ne !!!
Jn: Yani ben de onu .
Je,Rs,Ls: Ne !!!
Jn : Öpüştük
Js,Rs,Ls: Anladık Jen .
Jn: Öyle işte .
Rs : Umarım kötü seyler olmaz .
Ls: Ne gibi .
Rs: Sevgili olurlarsa şirket yasağı var .
Js: Kızlar BTS ' in bu günkü törende bizi izledikleri an video ya kaydedilmiş .
Jn: Unnie bizede göster .
Rs: Ne kadar çok eğlenmişler .
Ls: Coşmuşlar .
Js: Bu gün iyi iş çıkardık.
Jn : Ve yorulduk.
Rs: Hadi yatalım .
Yatağıma gidip uzandım yorulmuştum insanı o kameralar bile yoruyordu .Ve hemen uykuya daldım.
Jin'den
Eve gelince herkes odasına çekildi ama ben üstümü değiştirip yemek yaptım ben olmasam bu çocuklar aç kalır . İki dakikaya hepsi mutfağa geldi yemekleri yerken .
Jm: Biliyor musunuz bu gün Jennie ile öpüştük
Üyeler: Ne !!!
Sg : Lan sen öpüşmeyi bilmiyon.
Tae: Şaka mı yapıyorsun.
Jm: Hayır :)
Jk: Ohaaaa
Rm: JK sen küçüksün kulaklarını kapa .
Jh: Gevşek Kızı niye istemeden öptün mal .
Jm: Yooo o beni öptü yani ilk ben öptüm sonra o
J: He bide iki kere vay çakal .
Rm: Pd duymasın dikkat et .
Jm: Tamam hyung .
Yemeklerimizi yedikten sonra yatmaya gittik çok yorulmuştuk . Ben uyuyamadım Jisoo'yu düşünüyordum yarın ona yemek teklifi edicem bu aptal Jimin yaptı bende yaparım . Jisoo çok duru ve tatlı bir güzelliği var hayatımda ilk defa kendimden çok daha güzel birini gördüm .
The end
↘️ ↙️
Biraz az oldu normalde 1000 ' i geçerdi ama olsun birdahaki bölüm bir çiftimiz olucak acaba kim biraz fazla geç atabilirim çünkü nerdeyse hiç yorum ve vote yok lütfen biraz ilgi gösterin
↗️ ↖️
Görüşürüz ❤