BLACKPİNK

95 5 0
                                    

Yazar'dan

BLACKPİNK çıkışlarından sonra Boombayah ve Whistle 'ı bir konserde sergilediler ve kısa zamanda birsürü fana sahip oldular. Fanlarına fondom ismi olarak BLİNK ismini seçtiler.

Ve fanları ile bu konserden sonra bir görüşme yaparak kendilerini tanıttılar.

Sonra birkaç gün sonra tekrar Boombayah ve Whistle 'ı bir konserde sergilediler.

Ve bunun gibi şahene bir sürü sahne performansından sonra BLACKPİNK yeni bir şarkı üzerinde çalışmaya başladı o zaman aralığında BLACKPİNK ve BTS tekrar bir toplantı  yaptılar PD bu iki gruba birbirlerine alışmalarını çünki yakında çok güzel bir iş birliği yapılacağını söyledi ve 31 ekim 'de BLACKPİNK 'in yeni şarkısı STAY yayınlandı.


Ve çok başarılı geçen sahne şovlarıda BLACKPİNK 'in adını bütün Kore'ye yaymıştı.

Ve sonunda beklenen an BTS ve BLACKPİNK 'in iş birliği yapacağı gün.BTS'in Kore'de olan bir konserinde sahneye BLACKPİNK çıkacak ve birlik te 4 tane şarkı söyleyeceklerdi.
Konserden sonra shipercılar harekete geçti  ve bütün K-pop  sektörü bu konser ile çalkalandı.

Şimdi ise BLACKPİNK en büyük gruplar arasında  ve yeni bir şarkı çıkarmak için hazırlanıyorlar. Ve git gide büyüyorlar.

(Play With Fire ve STAY aynı zamanda yayımlandı ama bu hikaye gerçeğe göre değil benim kurguma göre ilerlediği için ben farklı zamanlarda yayımlanmış gibi olucak yani BLACKPİNK'in üzerinde çalıştığı şarkı PWF ve şu anada Ocak ayında gibi devam edecek)


Jennie 'den

Kızlar hazırsanız çıkalım geç kalmayalım sonra menajerler bize kızıyo.

SECRET LOVE /BangtanPinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin