Kanka 💜

94 4 0
                                    

Jisoo'dan

Sabah erkenden uyanıp yanımdaki Jennie'yi uyandırdım tabi biraz zor oldu ama olsun.
Tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım ve çantamdaki  BB kremden yüzüme sürdüm bir de dudak parlatıcımı ve hemen Rosé ve Lisa'nın odasına gittim Jennie onları uyandırmaya çalışıyordu bende ona yardım ettim ve birlikte aşağıya indik RM ve Suga koltukta iki büklüm yatıyordu biz bu gün onların odadında kalınca onlarda salonda uyumuşlar Lisa ve Rosé 'yi yukarı gönderdik bizim eşyalarımızı toplayıp çarşafları değiştirip geldiler bizde Jennie  ile kahvaltı hazırlıyorduk Lisa ve Rosé gelip RM ve Suga'yı uyandırıp yerlerine gitmelerini söylediler Suga biraz zorladı ama odalarına gitmişlerdi.

Ls :Eeee kahvaltı işi nasıl gidiyor.

Jn:İyi ama yardım etseniz daha iyi olur.

Rs:Ne yapalım.

Js:Rose sen pankekler için sosarı hazırla Lisa sende masayı hazırla.

Ls, Rs:Emredersin komutanım.

Js:Haaa Aferin size.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra eksik var mı diye bir baktık ama yoktu sonra BTS 'i çağırmak için yukarı çıktık.

Jn :Nasıl uyandırıcaz.

Rs:İçeri giricez dürtüp uyandırıcaz.

Ls:Ya çıplak uyuyorlar sa.

Rs:Doğru. Eeeee o zaman ne yapıcaz.

Js:Kapıya vursak seslensek.

Jn :Olur çok mantıklı.

Ls:Birini uyandıralım o diğerlerini uyandırır. Ama hangisini.

Rs:RM 'i uyandıralım hem o lider hepsini uyandırır.

Js :Olmaz o daha yeni yattı hem bize odasını verdi ve kendisi koltukta uyudu RM olmaz. Jin olur mu? O babaları gibi o uyandırır.

Jn :Evet olur onu uyandıralım.  Hangisi onun odası???

Ls:Biz salağız odalarını bilmiyoruz ki.

Rs:Rast gele birini uyandıralım.

Js:Öyle olmaz kapı deliğinden bakalım.

Jn :O ne ya dikizler gibi ben bakmam.

Rs:Bende bakmam.

Js:Bende. O zaman Lisa bakıyor.

Ls:Ne hayır.

Jn :İtiraz etmek yok sen bakıcaksın ilk şu kapıdan başla.

Lisa yavaşaç kapı deliğine yaklaştı ve bir kez yutkunup tek gözünü kapatıp delikten baktı sonra kendini yere doğru itip konuştu.

Ls:Lanet olsun çıplak yatıyordu.

Jn :Ne Lisa gördün mü.

Js:Ahhhh Lisa 'ya baktırmıycaktık küçücük kız.

Rs:Kimdi peki.

Ls:Şey şey durun bir dakika.......................................  Buldum bilmiyorum yüzü dönüktü görmedim ama çok kaslıydı.

Ne yapıcaz diye düşünürken bir kapı açıldı ve Jin çıktı kalbim hazlanıyordu çünkü kapıyı havalı bir şekilde açıp eli ile saçlarını geriye attıp bize baktı ve ben büyük ihtimalle büyülenmiş bir şekilde salak salak Jin 'e bakıyodum.

J:Ne yapıyosunuz siz ya.

Jn :Biz kahvaltıyı hazırladık seni uyandırıcaktık ama hangisi senin odan bikemedik.

SECRET LOVE /BangtanPinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin