0,5

176 19 5
                                    

-Rosé'den-
Gece boyunca uyuyamamıştım. Çok heycanlıydım. Hayallerim gerçek olabilir miydi? Aşağıya indim. Kimse uyanmamıştı. Kahvaltı hazırlama kararı aldım. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
-Jennie'den-
Uyuyordum. Bir anda burnuma mis kokular gelmeye başladı. Üstümü değiştirip odadan çıktım.
-Jisoo'dan-
Yeni kalkmıştım. Bir anda burnuma güzel kokular geldi. Hemen odadan çıktım.
-Lisa'dan-
Her sabah yediğim çikolatalarımdan yiyiyordum ki burnuma muğteşem bir koku geldi. Acaba kim kahvaltı hazırlıyordu?
-Jennie'den-
Odadan çıktığımda Jisoo ve Lisa da çıkıyorlardı. Ama Rosé yoktu. Hemen yanlarına gitim.
Jennie:Sizde mi aynı kokuyu aldınız.
Lisa:Evet.
Jisoo:Hemen inelim. Çok acıktım ben.
Lisa:Hadi o zaman.
-Rosé'den-
Ayak sesleri geliyordu. Ben masayı hazırlamıştım. Kızlar geldiğinde şok geçirmiş gibi duruyorlardı.
Jisoo:Rosé hanım bunu neye borçluyuz?
Lisa:Yoksa bizden sonra bir şeyler mi oldu?
Jennie:Dökül.
Rosé:Tamam tamam anlatıcam.

Hemen her şeyi anlattım. Sonra da kahvaltımızı yaptık. Çok heyecanlıyım.

Kısa yazdığımı kabul ediyorum. Ama heycanlı gittiğini düşünüyorum. Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın. Ve beni takip edin. Bu arda bomba gibi bir kitap daha yazıyorum. Yakında o kitabı da yayınlayacağım.
BLACKPİNK kadar güzel BTS kadar tatlı kalın...

JİROSE -UMUDUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin