Jungkook'dan
Yemeklerimizi yemiştik. Hep beraber oturma odasına gittik. Herkes boş boş duruyordu. Bu hepimizin sıkıldığını gösteriyordu. Hemen ortaya bir fikir attım.
"D c oynayalım mı?"
"Evet"
Dedi benim ardımdan Lisa.
"Çocuk muyuz biz"
"Hyung uma katılıyorum"
Rm huyungdan sonra suga huyung konuştu.
"Benden başka oyun bulan yok. Hadi oynayalım işte"
"Aslında haklısın oynayalım"
dedi Jisoo unnie ve herkes bir yer bulup oturdu. Jennie unnie de şişe almaya gitti.
Jennie unnie geldikten sonra şişeyi çevirdik. Cevap kısmı bana soru kısmı ise jimin hyung daydı.''D mi C mi?
Klasi soruyu sormuştu Jimin hyung. Cesaret derim ama şuan Jimin huyungtan korkuyorum. Bu yüzden doğruluk diyeceğim.
''D hyung''
''Elime düştün JK''
Hyung böyle diyince korkmadım diyemem.
''Soruyorum''
Hemen Jimin hyunga döndüm.
''Şuan aklında kim var?''
İnanın ki aklımdan böyle bir soru soracağı geçmiyordu. Aklımdan buraya geldiğimizden beri hiç çıkmayan biri vardı. Ama bunu kızların yanında nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum.
''Şuan aklımda Lisa var.''
Bir çırpıda söylemiştim. Herkes şaşkınlıktan olsa gerek ağzı açık bir şekilde bakıyorlardı.
''Sen niye Lisa'yı düşünüyorsun?''
Dedi Jennie unnie. Lisa bir anda konuştu.
''Yoksa sen beni mi-
''Evet seni seviyorum''
Demiştim Lisa'nın sözünü keserek.
BONUS
-LİSKOOK-
Hepinize merhaba. Uzun zamandır yb atmıyorum. Bu yüzden sizden özür dilerim. Yazmamamın en büyük nedeni okulun olaması. Yazabildiğim kadarıyla yazacağım ve yayımlayacağım. Tekrar kısa yazdım bunun da farkındayım. Yorum yazmayı oy kullanmayı ve beni takip etmeyi unutmayın.
BLACKPİNK kadar güzel BTS kadar tatlı kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİROSE -UMUDUMSUN
Teen FictionAşk nedir bilir misin? Lütfen bir şans verin...!!! (kısa bir ara verilmiştir) Jirose kitabıdır. Blackpink ve Bts de vardır. Shipler: Jirosé Liskook Yonnie Jinsoo