2,1

124 9 1
                                    

Rosé'den
Lisa hemen gidince onu merak ettik. Bu yüzden kızlarla birlikte arkasından gittik. Odanın kapısının önüne gelince Lisa nın hıçkırık seslerini iyice duymaya başlamıştık. Bu ses bizi daha da meraklan dırınca ki kapıyı açmaya çalıştık. Ama kapı kilitliydi.
"Lisa hadi aç kapıyı da konuşalım. Böyle yapma"
"Evet bizi iyice meraklandırma"
"Evet kızlar çok haklı"
Bir anda kapının kilidi açıldı. Hemen içeri girdik. Lisa gözlerini elleri ile kapatmış ağlıyordu. Hemen onun olduğu yere yürüdük. Lisa aniden bana sarıldı.

Jennnie'den
Lisanın ağlayarak yanımızdan ayrılması sonucunda baya bir meraklanmıştık. Neden böyle yaptığını bilmiyorum.

Lisa'dan
Jungkook un beni öptüğü an ağlamaya başlamıştım. Jungkook un beni öpmesi kötü değildi. Çünkü ben de onu seviyordum. Ama o beni öptüğü anda aklıma taciz edilmeye çalıştığım aklıma gelmişti. O yüzden ağlamıştım. Sonra da unnie lerim odama gelmişlerdi. Meraklandıkları yüz ifadelerinden belliydi. Başıma gelen bu olayı biliyorlardı. Ama akıllarına gelmediğini düşünüyorum.

Yazar'dan
Lisa ile rosé sarıldıktan sonra ayrıldılar.
"Lisa ne oldu ? söylesene"
"Evet Lisa ne oldu?"
"Lisa ne oldu?"
"Taciz edilmeye çalıştığım gün aklıma geldi."

Kızlar bunu duyunca üzüldüler. Jisoo hemen konuşmaya başladı.
"Üzülme artık başına öyle hiç bir şey gelmeyecek. Ayrıca biz o gün sana her zaman üzlmemeni söylemedik mi hatta birbirimize söz vermedik mi? Bak jungkook lara da ayıp oluyor. Tabi senden önemli değiller ama."
"Haklısın unnie ben elimi yüzümü yakayayım. Sizde gidin onlara söyleyin oyuna kaldığımız yerden devam edelim."
"İşte bu bizim Lisa mız. Tamam biz iniyoruz sen gelirsin"
Dedi Jisoo ve Lisa gülümsedi. Kızlar odadan çıktılar. Lisa da elini yüzünü yıkamak için lavoboya gitti.

Kızlar oturma odasına girdiklerinde erkekler onlara bakmayaya başladı. Herkes meraklı görünüyordu.
Jisoo nedenini söyledi. Herkesin yüzü düştü. Am Jisoo onlara bir şey olmamış gibi davranmalarını eğer herkes yüzü düşük olursa bunu Lisa yı daha çok üzebileceğini söyledi. Herkes bunu kabul etti.
Daha sonra Lisa geldi ve eski yerlerini aldılar. Jungkook Lisa ya bir anda
"Seni seviyorum Lisa" dedi.
Herkes şok olmuştu en çokta Lisa.
Daha sonra da Lisa
"Ben de seni seviyorum Jeon Jungkook"
Lisa ve jungkook birbirlerine sarıldılar. Bunu üzerine herkes Lisa ve jungkook u tebrik etti. Ne kadar evlenmiyor olsalar da sonuçta sevgili olmuşlardı. Bu olayın üzerine herkes birbiriyle konuşmaya başlanmış asıl oyun unutulmuş tu.

BONUS

BONUS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rosé

Jimin

Chealisa













Merhaba. Sizé yeni bölümün bu gün 8 yada yarın atacağını söyledim. Bu yüzden yeni bölüm yayınlıyorum. Tekara söylüyorum diğer kitabım olan "BANGTANPİNK AŞK BAŞLIYOR" adlı kitabımı okur ve oy verirseniz sevinirim. Bu arada yeni kitaplar üzerinde çalışıyorum. Yayınlayacağım kitaplar da güzel olucak buna eminim. Oy kullanmayı,yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın.
BLACKPİNK kadar güzel BTS kadar tatlı kalın...

JİROSE -UMUDUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin