7 Başlangıç

147 13 0
                                    

Jimin:Hoşgeldin.
Rosé:Hoşbulduk.
Jimin:Nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama Rosé inan ki seni çok seviyorum. Sensiz bir hayat bana zindan. Yalvarırım Rosé bana evet de senle olmaya varım de. Seni hiç üzmeyeceğim Rosé.
Rosé:Ne dememi bekliyorsun. Evet dememi mi?
Jimin:Evet de Rosé lütfen.
Rosé:Tabiki evet Jimin. Seninle olmaya bir ömür varım ben.
Rosé ve Jimin sarılırlar.
-Jimin'den-
Bana evet dediği için çok mutluydum. Ne yapmak istediğini sorduğunda onu eğlendirmemi istedi. Ben de onu lunaparka götürüyorum.
-Rosé'den-
Jimin'e evet demiştim. Birlikte bir yere gidiyoruz. Ama nereye gittiğimiz hakkında en küçük bir haberim yok.
-Yazardan-
Rosé lunaparka geldiklerini görünce çok sevinmişti. Demek ki Jimin Rosé yi çok iyi tanıyordu. Gün boyunca eğlendiler.
~
-Rosé'den-
Lunaparkta ki bütün oyuncaklara bindikten sonra yola koyulmuştuk.
Jimin:Sevgilim ne yapalım?
Jimin bana böyle dediğinde şaşırdım. O bana sevgilim mi demişti?
Rosé:Beni eve bıraksan sevglim.
-Jimin'den-
Bana sevgilim diyişi çok hoşuma gitmişti.
Jimin:Tabi aşkım.
Rosé:İkimizde kimseye bir şey anlatmayalım. Yarın siz bize gelirsiniz. Bizde her şeyi birlikte anlatırız. Olur mu aşkım.
Jimin:Olur. Haberleşiriz sevgilim.
Rosé:Seni seviyorum.
Jimin:Bende


Biraz uzun zaman oldu sanki. Bölümler kısa çünkü önceden yazdım. Direkt atıyorum. Bir kaç bölüm sonra yb ler uzun gelecek. Önce de söylemiştim ama tekrar söylüyorum Harika bir kitap yazıyorum. Yakında onu da yayınlarım. Eğer ki beni takip ediyorsanız yeni kitabı yayınladığımı görürsünüz. Olmazsa buradan size söylerim. Oy vermeyi,yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın.
BLACKPİNK kadar güzel BTS kadar tatlı kalın...


JİROSE -UMUDUMSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin