-Yazar'dan-
Yemekten sonra herkes oturma odası na geçti.
Jin:Elinize sağlık. Valla yemekler çok güzeldi.
Suga:Aynen kızar.
Jungkook:Aynen. Elinize sağlık.
Jimin: Katılıyorum. Elinize sağlık.
Rm:E
Jennie:Sözünü kesiyorum ama artık yeter. Aynı şeyi söylüyorsunuz. Afiyet olsun.
Jisoo:Doğru söyledin kız.
Lisa ve rosé birbirine bakarak:Unnime katılıyorum.
Rosé:Neyse ne de ne yapsak? Böyle oturmayalım.
Jimin:Sevgilime katılıyorum.
der. Rosé de jimin öpücük atar. Jiminde ona atar.
Lisa:Buldummm!
Rosé-Jennie-Jisoo-Jimin-Jungkook-Suga-Jin-V-Jhope-Rm:Nee?
Lisa:Şişe çevirmece oynayalım. Ama yapmamazlık yok.
Jungkook:Aslında olabilir.
Herkes onaylar.Şişeyi ilk Rosé çevirir. Soruyu jimin soruyor cevabı jungkook veriyordu.
Jimin:Doğruluk mu cesaretlik mi?
Jungkook:Cesaretlik.
Jimin:Bunu diyedğini biliyordum. Şuanda sevdiğin kızı öp.
Jungkook oflayarak:Peki.
Jungkook ayağa kalkar ve Lisa nın yanına gidip Lisa nın yanağından öper. Lisa şok olur . Ağlayarak hızla odasına çıkar. Herkes Lisa nın arkasından bakakalır. Kızlar erkeklere burda oturmalarını hemen gelceklerini söylerler ve Lisa ile Rosé nin odasına giderler.Kısa oldu. Ama uzun zamandır bölüm atmıyordum. Bu yüzden attım. Bundan sonraki bölüm uzun ve güzel olacak. Bu arada diğer kitabım olan bangtanpink-aşk başlıyor adlı kitabımı okursanız ve ona da yorum verirseniz çok sevinirim. Yakında yeni kitaplar da yayınlayacağım. Oy vermeyi yorum yapmayı ve isterseniz beni takip etmeyi unutmayın.
Blackpink kadar güzel BTS kadar tatlı kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİROSE -UMUDUMSUN
Teen FictionAşk nedir bilir misin? Lütfen bir şans verin...!!! (kısa bir ara verilmiştir) Jirose kitabıdır. Blackpink ve Bts de vardır. Shipler: Jirosé Liskook Yonnie Jinsoo