-Rosé'den-
Bina ya girdim. Merdivenlerden çıktıktan sonra bizim eve gelmiştim. Kapıyı açan Lisa oldu. Herkes soru sormaya başladı.
Lisa:Noldu?
Jennie:Neler yaşadın?
Jisoo:Dökül.
Rosé:Anlatmıyacağım. Yarın her şeyi anlayacaksınız. Yarın onlar gelir olan her şeyi anlatacağız. Bu arada 7 kişiler.
Diyerek cümlemi bitirdim. Konuşurken sınırlı gibi konuştum.O yüzden anlayacaklarını zannetmiyorum.
Lisa:Peki.
Jennie:Sen bilirsin.
Jisoo:Tamam.
Bu cevapları aldıktan sonra odama gittim. Üstümü değiştirdim. Biraz yatağıma uzandım. Onu düşünmeye başladım.
-Jimin'den-
Eve gelir gelmez. "Hiç bir şey sormayın"diye bağırdım. Sinirli gözükmek istedim.
Rm:Noldu? Diye sormuyorum.
J-hope:Peki kardeşim.
Jungkook:Bari iyi misin onu söyle.
Jin:Boş verin demekki olmamış.
V:Neyse.
Suga:Sormuyorum.
Jimin:Yarın onlara gidiyoruz. Her şeyi öğrenirsiniz size saati söylerim.
Diyerek odaya girdim. Sinirli söyleyince anlamadılar. Hemen üstümü değiştirip yatağa attım kendimi. Telefonumu alıp Rosé mesaj attım.
-Jimin ve Rosé dm-
Jimin:Sevgilim...
Rosé:Söyle aşkım.
Jimin:Seni şimdiden çok özledim.
Rosé:Bende seni özledim.
Jimin:Kızlara ne dedin?
Rosé: Hiç bir şey anlatmaya ağım yarın onlar geliyor dedim ama çok sinirliyim işim gibi söyledim. Sen?
Jimin:Hiç bir şey sormayın yarın onlara gideceğiz diye bağırdım.
Rosé:İyi bari.
Jimin:Saat kaç gibi gelelim.
-Rosé'den-
Kızlara sordum. 20.00 da gelsinler yemek yeriz dediler.
-Jimin ve Rosé dm-
Rosé:20.00 da.
Jimin:Tamam geliriz. Sen bana konum atarsın olur mu?
Rosé:Tabiki sevgilim.
Jimin:Seni seviyorum sevgilim.
Rosé:Bende seni seviyorum sevgilim.Merhabalar. Şuanda yeni kitabımın birinci bölümünü yayınladım. Okuyun lütfen. Ona ve bu bölüme oy kullanmayı yorum yapmayı ve beni takip etmeyi unutmayın.
BLACKPİNK kadar güzel BTS kadar tatlı kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİROSE -UMUDUMSUN
Teen FictionAşk nedir bilir misin? Lütfen bir şans verin...!!! (kısa bir ara verilmiştir) Jirose kitabıdır. Blackpink ve Bts de vardır. Shipler: Jirosé Liskook Yonnie Jinsoo