Dnes trošku dlhšia kapitola. Verím, že sa vám bude páčiť, lebo dej sa už pomaly rozbieha. Ďakujem za predošlé vote ☆
Sebastián sa dotkol jej vlasov a hľadal jednu vec. Keď ju našiel, tak sa Victorii, ktorá hlboko dýchala, pozrel do očí. ,,Chcel by som vidieť vašu tvár, lady Victoria. Nič iné nežiadam. Nedotknem sa vás, až kým si nezískam vaše srdce a kým to vy sama nebudete chcieť."
Sebastián nečakal na povolenie a rozopol závoj. No Victoria bola rýchlejšia a zachytila si závoj rukami. ,,Čo to robíte?" Victoria otočila tvár a snažila si znova zapnúť závoj, ale Sebastián jej v tom bránil svojimi rukami.
,,Dajte mi pokoj! Nestačí vám, že som si vás musela vziať! Ešte chcete vidieť k tomu moju tvár." Skričala na Sebastiána Victoria.
Sebastián ostal zarazený. ,,Ako, že ste si ma museli vziať? Mali ste sa slobodne rozhodnúť, či si ma vezmete alebo nie. Tak sme sa dohodli s vaším otcom. Potom som od vášho otca dostal list, v ktorom sa písalo, že ste zmenili rozhodnutie. Nikdy by som vás nenútil do toho, čo by ste sama nechcela!"
Victoria začala krútiť hlavou. ,,A to vám mám veriť? Nič vám neverím! Šli ste si za svojím. Ste jeden sebecký a arogantný človek. K tomu ste ešte aj majetnícky, lebo ste si ma prisvojili ako nejakú vec."
Victorii sa ku konci zlomil hlas a slzy jej kotúľali samé. Znova jej zmáčali jej závoj. Sebastián ostal ranený a bolelo ho z toho srdce. A tak pekne chcel začať ich manželstvo. Nenachádzal vôbec vhodné slová na to, čo počul a čo videl. Hlavne nechcel vidieť svoju manželku plakať a dnes ju už videl druhýkrát. Tak rád by ju objal a utešil, ale odvahu na to nenabral. Nechcel ju ešte viac raniť.
Keď Sebastián nič nehovoril, tak sa Victoria rozhodla. Nemá čo stratiť, je aj tak stratená. Nemá už nič, nemá už ani seba. Svoje ruky nasmerovala dozadu za hlavu a zachytila zapínanie. Sebastián hneď ruky pustil, aby si závoj mohla zapnúť. No Victoria urobila presný opak. Závoj zhodila a odkryla pred Sebastiánom svoju tvár. Priamo sa na neho zadívala.
YOU ARE READING
Tajomstvo závoja
Historical FictionBudúci gróf z Danteveru Sebastián Pure D'viente prichádza do spoločnosti v Londýne, aby si našiel manželku. Má dokonalý plán ako si ju vyberie z množstva dám. Nehľadí, ale na krásu ženy, ale chce spoznať krásu jej duše a srdca. Na jednom plese pôjd...