Sebastián na moment odvrátil zrak, vzdychol si a zložil ponúkanú ruku. Potom pohľad znova presunul na svoju manželku.
,,Prečo?"
,,Nebudem sa pozerať na to ako ti bude Mills ubližovať!" Rozhorčene odvetila Victoria.
,,Ty mi neveríš?" Riekol neveriacky.
,,Nevieš aký je!" Snažila sa ho trocha upokojiť, ale tým ho viac rozčúlila.
,,Ty zas nevieš aký som ja!" Nahnevane jej vniesol do tváre a nastúpil do koča. Ani sa neobzrel.
Victoria s plačom utiekla dovnútra. Vedela, že Sebastiánovi sa nebude páčiť, že s ním nepôjde, ale dúfala, že ju pochopí. No stal sa presný opak a Sebastián ju nepochopil. Nebola pripravené opäť vidieť Millsa. Aj keď sa pri Sebastiánovi cítila v bezpečí, tak aj tak nebola schopná riskovať stretnutie s ním.
~~~
Albert sa okamžite v koči pustil do svojho priateľa.
,,Sebastián, upokoj sa. Musíš byť trpezlivý. Victoria potrebuje len čas. Ani mne sa to ráno nepáčilo, ale teraz si uvedomujem, že sa rozhodla správne." Povedal Albert na Victoriinu obhajobu.
,,Takže ty si to vedel?!" Nahnevane sa spýtal Sebastián a neveriacky krútil hlavou. Albert si až teraz uvedomil, že prezradil veľa.
,,Áno, povedala nám to skoro ráno. Prepáč, myslel som si, že o tom vieš." Teraz sa Albert už vedel vcítiť do toho, prečo je Sebastián nahnevaný.
,,Ako sa mám upokojiť? Vlastná manželka mi nedôveruje, neverí v moje schopnosti. Ako poslednému mi oznámi, že do Londýna nejde! Všetci ste to vedeli!" Rozhodil rukami.
,,Ja som o tom nevedel." Bránil sa William. ,,No keď to urobila, tak na to mala určite dôvod a ty ako jej manžel by si to mal pochopiť."
,,Ja už nechápem nič, čo sa týka tvojej sestry. Už nechápem ani naše manželstvo!" Od Sebastiána hnev neodchádzal, no viac sa stupňoval.
,,Vlastne nikdy som ani naše manželstvo nechápal." Ironicky odvetil Sebastián a hľadel von oknom. Nevšímal si pohľady Williama a ani Alberta, ktorí nevedeli pochopiť prečo sa tak Sebastián hnevá.
~~~
Victoria sa nasledujúce dni zatvorila do komnaty. Nechcela z nej vychádzať. Izabella so Sophie k nej párkrát prišli aj s dvojičkami, aby sa necítila sama. Po ich odchode Victoria vždy viac zosmutnela, lebo ony dve jej toho dávali mnoho a ona sa im nijako neoplatila. Namiesto toho bola uzavretá a smutná. Popritom všetkom cítila strach, lebo nemala žiadne správy o Sebastiánovi. Po týždni konečne vyšla z komnaty a strávila deň s dievčatami. Po večeri si dali čaj a vtedy im Victoria vyrozprávala celú pravdu o svojom predošlom živote. Konečne cítila ako z nej ustupuje ťažoba, konečne sa o tom s niekým dokázala zhovárať. Izabella jej vyrozprávala, čo jej napísal Albert v liste, lebo Sebastián bol tvrdohlavý a odmietal napísať akýkoľvek list. Sám Albert ju žiadal, aby informovala o všetkom Victoriu, lebo Albertovi nebol ľahostajný ich vzťah.
~~~
Muži v Londýne tieto dni zatiaľ neúspešne hľadali stratené dokumenty. Sebastián už navyše začal veriť, že nie je syn svojho otca. William s Albertom sa ho snažili presvedčiť, lebo podobnosť ich dvoch bola nepopierateľná.
Po týždni sedel Sebastián v pracovni. Bola neskorá noc, keď náhle vošiel Albert. Našiel ho skláňať sa nad papierom s brkom v ruke.
,,Prečo ešte nespíš?" Opýtal sa Albert.
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvo závoja
Ficción históricaBudúci gróf z Danteveru Sebastián Pure D'viente prichádza do spoločnosti v Londýne, aby si našiel manželku. Má dokonalý plán ako si ju vyberie z množstva dám. Nehľadí, ale na krásu ženy, ale chce spoznať krásu jej duše a srdca. Na jednom plese pôjd...