A fost odată ca niciodată o lume shinobi în care ce crezi, poți folosi chakra și să faci jutsu.
M-am născut în clanul Uchiha un clan foarte formidabil și puternic dar din păcate fratele meu ia ucis pe toți așa că mi-am băgat pula în ea viața si am fugit în lume.
Mai întâi am decis să merg la Orochimaru unul din cei 3 legendari perve- Sanini am vrut să spun, pentru putere.
Orochimaru e de treabă el așa și mi-a oferit multă putere dar l-am omorât că mă privea noaptea când dorm dar eu mai șmecheră nu dormeam.
Așa că am fugit mai departe în lume și l-am găsit si pe Itachi și l-am luat la picioare.
- Acum te voi învinge Itachi
- Sa moară mă-ta? Spuse el ironic
- Coaie du-te-n pula meaȘi de acolo direct omor bătaie sare sângele în sus din gura lui pentru că era și bolnav puțin așa că mai mult d-aia a murit săracu parcă mi-e milă de el.
După ce l-am omorât și p-asta am adormit și m-am trezit cu un tip înalt cu o mască portocalie de zici că-i mandarină.- Deci l-ai omorât pe Itachi? Spuse nenea mandarină
- Da căcat nu-i evident și o să te sinucid și pe tine
- Coaie tu știi cine morții tei sint?
- Hai că te ascult zi care e faza ce vrei?
- Adevarul despre Itachi.
- Pula mea nu știu întreabă pe altcineva.
- Eu să ți-l spun ție fă ce dracu ești așa incompetentă.
- Aaaa ia zi boss
- Păi el te-a iubit gen și a fost o misiune să omoare clanul
- I-auzi pula mea aia e ...
- Îți pare rău că l-ai omorât?
- Nu lmaoApoi mi-a propus să mă alătur organizației akatsuki și să omorâm oameni că de ce pula mea nu viața-i minunată.
După ce am ajuns la vilă pentru că locuiau la vilă că sunt și ei oameni, Pain mi-a făcut cunoștință cu ceilalți apoi m-am încuiat în cameră și am intrat pe facebook.
După 2 ore.
Aud o voce înfundată cum îmi strigă numele.
- Hai la masă Sasuka, spuse Konan plină de viață
- Fă dormeam în gura mă-tii
- Nu mănânci?
- Bă parcă aș băga niște ciorbă
- Am făcut de perișoare.M-am dus în bucătărie și acolo la masă erau Hidan, Deidara, Kisame căruia o să-i spunem sushi, și Pain. M-am așezat ușor la masă să nu fac ceva greșit altfel riscam moarte sigură și am început să sug dintr-o perișoară.
- Deci, spuse Sushi
- Deci ce ?
- Fă zdreanță mi-ai omorât partenerul
- Și ce ? O spui de parcă ți-o dădeai cu el la căcău
- Păi mi-o dădea ce crezi mă punea în genjutsu și ce pula mea era să fac stăteam și eu cuminte
- Adică hellău sunte-ți gay, spuse Deidara cel cu 3 limbi
- Destul în pula mea, spuse Pain foarte nervos
- Hai coaie că mă rugam, spuse HidanDupă acel mic incident observ că sunt 7 scaune dar suntem doar 6 persoane la masă.
Lipsea nenea mandarină.
Mi-am pus castronul în qiuvetă și am fugit afară să-l caut pe handicapatul ăla care era lângă un mic râu și se uita la stele.
- Îți plac stelele?
- Îmi plac țâțele tale
- Ce ai coaie ți-e cald cu dinții în gură ?
- Ai facebook?
I-am dat facebook-ul meu și ne-am dus fiecare la camera lui să ne culcăm dracu odată că mâine aveam misiune.
Stau eu așa în pat gândidu-mă la ce film porno să mă uit când deodată primesc un mesaj de la Tobi, adică nenea mandarină dar îl cheama Tobi.* În mesaj *
- Send nudesCând am văzut mesajul mi-am dat seama că el e băiatul potrivit .
Probabil te întrebi ce este căcatul ăsta de poveste? Sincer... nici eu nu știu dar enjoy !