Planul merge excelent, a apărut și adevăratul Madara, iar acum zăresc în zare și pe al patrulea yondaime haha ce rimă smr mama.
Madara' pov
Cast Mūgen Tsukuyomi.
- Madara! Oprește acel jutsu!! Spuse Kakashi
Somn lung tu vei trage, pula-n pizdă ți-o voi bage!
Am recuperat pe Kyuubi și caracatița aia obosită, planul o să meargă excele-
Simt un miros.Te-am așteptat..... HASHIRAMAAAA
-Ne futem mai târziu acum am treabă. Spuse Hashirama
- Bine vtm îi zic lui Obito să ne găsească o cameră în Kamui acum mă duc să-mi bat pula de cei 5 kage.-Auzi mă... dar tu mă mai iubești pe mn? Spuse Hashirama aproape plângând.
Mă uit către el cu ochii blânzi după ce mi-a pus acea întrebare. Imi dau jos haina de la Stradivarius și îi arăt celulele lui. *Mereu vei fi in inima mea prostuțule.*
Am ajuns și la cei 5 kage bunshin, pentru că da sunt la fel de inutili ca și o clonă.
Ce să mai zic, un fleac...i-am ciuruit...
Puștiul cu cap de ciclu și nepoata aia bună lui Hashirama au rămas încă în picioare. Deci încă au puterea de a dansa cu eu.-Madara te voi învinge aici cu super puterile mele egiptene. Spuse Kazekagele
La auzul acelor cuvinte m-am căcat pe mine.........de ris.
Le-am dat puțin Susanoo la găoz și m-am evaporat de acolo la Obito.
Pe drum mă pregăteam de întâlnirea cu iubirea mea eternă. Am emoții și Limbo în stomac.
Nu merg mult că deja mă trezesc în kamui. Haha.Obito's pov
Cei 5 kage sunt la pământ, luna aproapee gata și acum îl voi învinge pe Kakashi.
- Oi Obito, unde dracu e Madara??? Întreabă Kakatrash
- Uhmm....
- Oh a observat cineva că a dispărut Hashirama? Spuse al patrulea yondaime.
- Oh nu au dispărut dacă s-au luptat până la moarte ???Între timp în Kamui:
- AhhHHH HASHIRAMA!!!!!!! FĂ-MĂ SĂ-MI CREASCĂ RĂDĂCINI.
Madara's pov
După acel minunat futai mi-am aprins o țigare pallmall și m-am întins cu Hashirama la piept, cu amândoi adică...
Mă uitam la chipul său angelic, părul îi mirosea a lemn dulce iar ochii de culoarea scoarței mă făceau să-mi tresare pieptul.
Dragul meu a venit momentul să te ucid.- Madara dacă te gândești să mă ucizi deja sunt mort, apropo scoate-mă de la block de pe fb să mai discutăm și noi...
- Ești mort în pula mea, spun eu nervos.
- Mereu ai făcut așa smr mă-ta mare de limpeduza dreacu, spuse Hashi ridicându-se.
- Stai unde te duci? Întreb eu.
- La dracu să te ia mă duc.Iar ne-am certat firar sa fie. Asta nu-i bine încep să dispar din Kamui OBITO STAI CA SINT ÎN PULA GOALĂ!!!!!
Mă trezesc pe câmp dar aveam hainele pe mine, am scăpat de rușine. M-am luptat cu Hashirama și am câștigat în pula mea l-am bătut și pe Minato, Mūgen Tsukuyomi e gata și Juubi e sub controlul meu.
Dar stAI! simt ceva pe la spate, ESTE ZETSU!După ce m-a penetrat am simțit cum leșin încet și ea apare..cum care ea ești prost?
Kaguya.Kaguya's pov
Care morții lui a îndrăznit să mă chem- ahh ăsta era planul AHAHA ACUM O SĂ MURIȚI.
Boomm booomMMM puf și toți sunt morți înafară de Kakashi, Naruta, Sasuka și Obito.
Cum să îi dobor pe ăștia? Ah gata îi atac pe copii mai întâi.
După ce am lansat bețele alea care o să îi facă scrum Obito sare în fața lui Naruta, Kakashi în fața lui Sasuka. Bun.
Dar Obito face schema și trimite bățul în Kamui, dar tot a fost străpuns cu celălalt.- OBITOOOOO, zbiară kakashi
Dar Obito se prefăcuse în scrum, singura lui propoziție a fost * Kakashi, eu mereu te-am iubit vtm îți las ție ochii mei, adio.*
Și atunci Kakashi Naruta și Sasuka au luptat împotriva mea și au câștigat a da și Sakura, am uitat de ea, ceva normal.
După ce au câștigat eu am murit și de aici nu mai am cum să povestesc.Sasukas' pov
- Naruta, luptă-te cu mine până la moarte!
- Taci dreacu de obosită, spuse Kakashi
Dar Naruta a acceptat așa că ne-am dus pe valea slobozului și acolo am făcut prăpăd.
Booom CHIDORI
BOOOM RASEN SHURIKEN
BOOM FUTAI stai ce
NARUTAAAA
SASKAAAAA
Amândoi ne-am pierdut brațele dar nu ambele lmao.
Am mers către Konoha și am trăit fericiți până la adânci bătrâneți.
S-au născut și copiii, am reabilitat Konoha
Totul este minunat ca un vis.Amin.
* În realitate *
Madara's pov
Mūgen Tsukuyomi merge perfect. hahaha
HahahaHAHAHAHAHAH
FOAIE VERDE LUNA PLINA
PE KAGE I-AM FUTUT ÎN SPLINĂ
FOAIE VERDE ȘI UN CĂCAT
EU MADARA AM CÂȘTIGAT.