partea 3

281 17 0
                                    

Sasuka's pov

Ochii mei s-au vindecat complet, am plecat în drum spre război să mă laud și eu cu ochii ăștia blanos, tot nu știu ce pula mea mi-a dat Tobi să mănânc că încă îmi vine să borăsc, dar asta nu contează! Am ochii lui Itachi, căcatul ăla pe care l-am ucis, bine bine recunosc m-a lăsat să-l bat dar nu știu de ce, mi-a zis așa Tobi ceva dar vreau să aflu adevărul din gura lui.
În drum spre câmpul de razboi ce să vezi? Chiar Itachi.
Voiam să-l opresc să-l întreb ce morții lui a făcut dar ca de obicei îmi dădea seen.
- ItACHI!!
- Coaie zbiară mai încet în pula mea de copil prost.
- Zi mă adevărul..
- DANZO M-A PUS E VINA LUI......
După ce mi-a spus adevărul adevarat am mers către Kabuto să oprim tehnica să salvăm lumea.
Am ajuns. Kabuto tocmai dădea o lăbică dar ne-am făcut că nu vedem. Itachi a dat cu izanami în el și a rupt tehnica.
După asta Itachi s-a întors către mine cu ochii lui ăia frumoși iar atunci nu m-am gândit decât la un singur lucru.
Sweet Alabama.
Ne-am futut ca doi feciori iar în timpul ăla îmi spunea adevărul.
Ușor ușor Itachi dispărea. Mi-a spus că o să mă bântuie când poate.
După asta am mers și l-am înviat pe Orochimaru să mă ducă la ceilalți hokage morți.
Arătau atât de...ahhh sweet. Mai ales Tobirama ăla.
- Tobirama, nu vrei tu să mergem până în poiană?...
- Fă tu ești Uchiha marș în sânge să te bată.
- Coaie da rău ești smr
După ce mi-a spus Hashirama despre sat și cum a evoluat el m-am dus cu ei pe câmpul de război să ... off mi-e greu să o spun... SĂ-MI CER IERTARE ȘI SĂ FAC CEEA CE TREBUIE MĂCAR ACUM.
Oare o să mă ierte Naruta ? După toate momentele în care am încercat să o omor? Eu zic că da în pula mea e proastă rău aia o corupi imediat.

Obito's pov

Proasta aia de Naruta mi-a spart masca înainte să mai zic ceva.
Kakashi era cu gura căscată de se vedea prin mască.
- O-Obito..???
- Surprins?
- Dar trebuia...
- Să fiu mort? Baby... singurul mort de aici ești tu, mi-ai luat sursa de futai acum tu o să plătești!
După ce am terminat fraza imediat i-am futut un picior în gură.
Da, Rin a fost o persoană specială, singura care avea pizda cu miros de usturoi, iubesc usturoiul. Singura care mi-a fost alături la prima mea labă în veceu. Durerea... ăsta e iadul??

Flashback:

Konoha, satul ascuns între pomi, un sătuc liniștit la marginea balamucului. Eu sunt Obito, probabil te gândești cine sunt? Un idiot virgin Uchiha. O iubesc pe Rin și o mai fut uneori sub pod dar panarama când îl vede pe Kakashi se pișă pe ea.

Suntem în război și din greșeală un mega bolovan cade pe mine și îmi rupe mațele. Jumătatea mea era distrusă, da și Rin e distrusă dar mă refer la corpul meu. Îi dăruiesc ochiul meu lui Kakashi ca să pară și el mai puternic. După transplant am murit.
M-am trezit într-o încăpere umedă zici că era pizda lui Rin. Lângă patul meu era un boșorog cu pula sculată.
- Scuză-mă... spun eu
- Eu sunt Madara Ukiheea
- Coaie nu-mi pasă ia-ți pula aia de lângă mine nu vezi că mai are puțin și prinde viață..
Madara mă salvase... mi-a spus că are un plan, l-am ascultat dar nu voiam să-l ascult. Așa că am plecat după Rin și când am ajuns Kakashi era cu mâna în inima ei... ce e asta...

End Flashback

Kakashi... te voi trimite lângă Rin.
Și uite așa ne-am luat iar la bătaie în Kamui, picioare în gură pumni în cap și cate un sărut umed.
Îl iubesc pe Kakashi dar trebuie să plătească pentru păcatele lui.
- Koaie nu am omorât-o pe Rin intenționat! Spuse el
- Cum?..
- Nu a fost cu intenție a fost cu direcție.
- Kakashi
- Ce?
- Nimic 1-0
Și atunci ne-am băgat cuțitul în inimi și ne-am dus înapoi pe câmpul de luptă.
Am reușit să îi fac schemă lui Naruta și i-am ciordit bestia cu cozi, la fel și cu Killer baa.

BOOOM EXPLOZIE

Hmm, se pare că Madara a apărut. Să înceapă adevarata distracție.

Viața lui SasukaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum