Până la urmă ce să fac? Să-i dau nudes?
Nu am stat prea mult pe gânduri evident și mi-am dat jos chiloții mei Uchiha și i-am făcut poză la pufuleț.
După ce i-am trimis poza observ că mi-a dat seen apoi încep eu să-mi bag pula în paștele mă-sii până îmi răspunde dar se pare că nu a mai răspuns.
Oare l-am speriat cu poza ? O să aflu mâine dimineață.Afară ardea soarele și ciripeau păsările, este ora 6 dimineața.
M-am îmbrăcat cu haine și am coborât la micul dejun unde nu era decât Tobi și Zetsu.
- Bă ce morții tei mi-ai dat seen?
- Fă ia vezi cum vorbești că te calc pe cap
- Pariu pe 10 lei că pot să-ți dau masca jos
- Ia încearcă, spuse el în timp ce dispărea
- Bă ce-ai tras frate șobolan
- De la ce s-au luat? Zise Zetsu către nimicȘi de atunci nu l-am mai văzut pe Tobi, au trecut zile, săptămâni și Tobi a dispărut complet... Oare este într-o misiune? Probabil că da.
*Tobi*
- Bag pula m-am blocat în kamui.
Au trecut 3 săptămâni așa că m-am dus la Pain să-l întreb ce mama dracului se întâmplă cu Tobi.
- De unde să știu fă eu crezi că stau după curu la fiecare?
Am plecat din biroul lui Pain foarte lămurită de răspunsul său și pe hol m-am întâlnit cu Hidan:- Amin
- Fă poate te omor
Îi întorc spatele și deodată îl zăresc pe Tobi, se uita la mine, cred... nu îmi dau seama de la masca aia, am fugit spre el și l-am întrebat frumos :
- Unde morții tei ai fost ?
- N-ai tu treabă combinații, șmecherii
- Bă să moară Deidara dacă mai ai vorbă cu mine, spun eu după care îmi ating obrazul cu un deget în semn de " ești sărăcie coaie '
- M-am blocat în kamui..
- Aaa am crezut că ai pățit ceva zâna mea
- Sasuka eu am un plan blană, eu sunt adevăratul lider akatsuki, spuse el în timp ce vocea lui se făcea mai groasă și mai rece iar căcatul îmi stătea fix la ieșirea din găoz.
- Și ce plan ai?
- Distrugem konoha, capturăm bestia cu 9 cozi și apoi împreună o să facem o lume mai bună, o lume unde exi-
- Bă unde e șobolanul ăla că vreau și eu
- Fă viața mea, dacă mă ajuți te fac femeia mea îți dau luna de pe cer la propiu, te pup la caca fac ce vrei tu
- Bine coaie te ajut dacă de azi sunt și eu lider akatsuki cu tine.
- Așa facem.Mai pe seară mi-am luat sclavii după mine și am plecat la vânătoarea de prăduitori din Konoha.
Ce să vezi, pe drum simt miros de fraier. Am prevăzut asta. În calea mea iese Naruta, disperată ca de obicei.
- Fă mi-e dor rău de tine smr vino acasă.
-Nu. Te omor!
- Smr m-am jurat pe mama că te aduc acasă și nu mă jur strâmb pe măicuța mea moartă.
- Nu. Ieși in pula mea că scot zabia aia mare la tine.
- Oh da bring it onAm scos la el zabia și ne-am duelat pe cinste, dar Naruta și-a ieșit din minți și a început să iasă noua cozi afară însetat de sânge, deja erau 4 cozi si când mi-o futut o coadă l-am văzut pe Shisui cum trage de Itachi după care am căzut cu capul de un lemn pus intenționat de Tobi și am leșinat.
M-am trezit acasă la vilă cu Tobi lângă mine mânca pateu și bea suc, și i-am zis :
- Dă coaie și mie
- Taci fă
- De ce pula mea mănânci cu spatele la mine
- Identitatea mea e secretă, spuse el în timp ce își punea masca înapoi.
Îl văd cum se ridică și pleacă spunându-mi pe un ton foarte dur :
- Ți-ai folosit foarte mult ochii în lupta asta, o să rămâi oarbă probabil... dar nu îți face griji te ajută fratele tău Tobi, îți voi face transplant și îți voi pune ochii lui Itachi.
- Ce transplamt mă vere n-am vrut și eu decât o copilărie liniștită în care să mă lol non-stop ca o disperată și să mă masturbez toata ziua ... nu voiam nimic din toate aceste lucruri.
- Asta e fă ghinion
- Hai pa.