4 MONTHS LATER...
"Buat tu kerja dengan bagus!!" teriak c Cerry bengis. sy sama c Ryana menurut tanpa banyak soal. gila ni perempuan. betul2 dia seksa kami ah. diabilang dia mau kami mati slow2 baru puas hati dia kunun. silaka ni perempuan. dalam 4 bulan ni macam2 dia seksa kami tanpa pengetahuan abang2 sy. melawan pun tiada guna juga sebab besar dia pigang senapang sekarang. semenjak brothers sy outstation makin menjadi-jadi pula gila dia. mana dorang tau gaya ni perempuan. talam dua muka kan. tu c Marco lebih percaya gf dia tu sekarang. dua2 gila sy bilang. teda tu sy happy pasal hubungan dorang sudah. sy tahan2 saja ni hati sy. sudah la c Ryana pregnant 2 months sekarang gara2 lupa pakai protection mahal 😏😂. nasib sudah tunang. tinggal beberapa bulan lagi kawin lah dorang tu. happy sy kejap lagi jadi anty muda. hmm😋 c Sonia pula selamat sudah melahirkan baby boy dia. 🤭cute muka tu baby hasil percantuman kehandsoman dan kecantikan parents dia. kedebambom terus🤭
sy sudah juga p jumpa mamy sama adik c Dellan. They're so good to me. menangis juga sy p minta sorry sama mamy dia sebab hampir terbunuh dia dulu. dia okey jaa.. nampak betul sifat keibuan dia situ. adik c Dellan pun ramah sama sy. tapi....
sejak kebelakangan ni pelik betul gaya c Dellan sama sy. balik2 la dia cakap tu ayat'He always love me and never stop loving me'
terus pandai tu dia renung2 muka sy macam ada something wrong ja. kalau ditanya dibalas pula dengan ciuman. He's a good kisser. damn it! sampai lupa sy sama soalan sy bila kena penangan kiss dia selalu😏
and sejak akhir2 ini juga sy selalu dapat mesej dari unknown number. selalu sy kasi abai ja. tapi curious juga kadang2 sebab tu unknown number balik2 suruh sy kasi putus c Dellan. ceh! mau tanya c Dellan pasal tu number tapi selalu wrong timing jaa. malas betul sy😏SPLASHHH! Basah kuyup sy terus. hilang segala lamunan.
"ko ni mau mop tu lantai ka mau mengelamun?!" tengking c Cerry. sempat dia tendang belakang sy. tiada juga tu sy cakap apa2. ketap bibir sudah c Ryana sy nampak. sy diam ja. nangis pun tidak. biasa sudah kena kasi begini sama ni perempuan. nasib ja dia tidak p tendang2 c Ryana yang pregnant tu.
"Mop cepat2.. tu abang2 kau mau balik sudah p sini. sy tidak mau dorang nampak kamu begini.. paham ka?!! " dia teriak lagi. silaka!
"ko lagi.. pregnant2 pun jangan lembab buat kerja!!" dia tolak c Ryana sebelum pergi dari situ. nasib sempat sy sambut badan c Ryana. diam juga c Ryana. buli dikatakan hurt inside la kami ni sekarang. huhh!!
**********
Tingg!
nah datang lagi chat tu unknown number. 1 hari tidak hantar mesej tidak sah bah. but this time dia hantar gambar pula.
📥📸' He' s mine Marllee.. please leave my man! I know him better than you...😔'
sy buka tu gambar and..
sy tidak sedar airmata sy jatuh menitis. dalam tu gambar, mesra betul dia sama tu perempuan di sebuah kafe. lebar senyuman c Dellan sana. bepigang tangan lagi.📤' Who are you? '
ni kali sy balas. selalunya sy seen jaa tu. entah kenapa ringan ni tangan p balas chat dia petang ni.
📥' I' m Dellan Ex-fiance. please Marllee. Leave him. He cant choose between you and me. I love him so much.. please leave Him. '
ex-fiance? kenapa dia tidak pernah cakap sebelum ini? sy pigang dada sy. sakit betul2 sakit. Dellan kasi main2 saya saja ka selama ni? kalau dia masih sayang sama ex tunang dia kenapa dia tidak kasi tau sy? 😭😭
📥📸' See? we're happy together just now. We really miss each other. please Marllee.. I' m trying to be nice to you.. '
Datang lagi chat tu perempuan. kali ni tu telefon terlepas dari tangan sy. dorang dua berkiss. dalam tu gambar dorang dua2 menangis. nampak tu airmata di pipi dorang dua. melepas rindu ka tu? tambah sakit hati sy. betul2 sakit. tidak pernah sy rasa begini sebelum ini.
YOU ARE READING
P E R F E C T T W O (18+) ✅
ChickLit1st story of BLACK Legacy [SABAHAN DIACLECT] [ROMANCE+ALMOST ADULTS+LOVE+COMEDY+ACTION] [STRONG LANGUAGE AND NOT TO MENTION ANYONE] [READ ON YOUR OWN RISK] [WARNING: NO COPYPASTE] Amora seeks vengeance for her parents' death and trains under the mer...