[PT 5]

11.3K 205 0
                                    

Saya keluar dari rumah c Carlson dengan linangan airmata. Tu bodyguard2 macam mau halang saya tapi saya tidak peduli. Laju saya keluar dari gate rumah dorang. Saya jalan jaa tanpa arah tujuan. Sampai di satu kawasan and saya belok kiri terus saya jumpa ...

PADANG BOLA ??  Seriously ?? Saya berfikir sejenak dan terus masuk ke kawasan tu. Sunyi jaa di padang Sekarang. Pagi2 lagi kan.  Well when I'm stress memang saya suka pigi padang sorang2 tenangkan diri. I don't know why but thats my habbits dari dulu. Saya jalan2 sampai ke tengah padang and duduk memandang langit. Airmata jatuh ke pipi lagi.

Seriouslyy ?? No3  !! Mereka bohong. I don't trust them..

'Fokus Ora !! NAGA is everywhere ! Bagus kau kumpul plan yang kedebambom untuk tumpaskan kumpulan itu.. well blood must pay with blood.'  Kata hati saya berbicara.. Saya baring sudah di rumput. Saya pandang langit dengan pandangan kosong.

'Mom.. dad.. no matter what I'll take revenge for both of you.. I miss you mom.. dad..' monolog saya dalam hati.

SKIPPPP

saya berjalan masuk kawasan pasar di bandar tu. Just cuci2 mata bah. Well pasar di bandar ini sangat meriah. Orang2 pasar pun semua peramah. But I feel something fishy here.. like ada mata yang sedang perhatikan saya dari tadi. Well dari saya keluar kawasan padang lagi saya rasa macam diperhatikan. Saya tengok sekeliling tiada siapa2 yang mencurigakan. Saya memikirkan sesuatu and angkat bahu jaa lepas tu. Maybe its just feeling.. saya mengambil keputusan untuk keluar dari pasar yang sibuk itu and suddenly....

"Heyy beauty.." bilang tu lelaki pigi halang jalan saya. Saya kena kepung dengan lelaki berbaju hitam. Saya pandang tu lelaki yang bercakap tadi dengan tajam.

"What do you want ?" Saya cakap mendatar.

"I want you.."bilang tu lelaki senyum penuh makna. Saya senyum sinis.

"Sorry but I don't know you.. how come you can say like that.." saya cakap sinis.

"But I know you.. you're Maroon gf right ? Well kenalkan.. I'm Rex.. from DRAGON. straight to the point.. I want you girl.. kalau kau ikut saya I will give you everything you want.." Rex cakap. Tambah sinis senyuman saya.

"Sorry I'm not interest.. I have my own life .." saya cakap tenang terus saya limpas dia tapi sempat pula dia tahan bahu saya. Ohh forgot to tell you guys saya sudah ganti baju. Nda sudah koyak rabak baju saya. Well baju saya beli di pasar tadi.. T-Shirt onXon warna hitam .. itu yang populer kan sekarang😂

"Jangan paksa saya guna cara kasar beauty.." Rex cakap sedikit tegas.

"Who are you to talk me like that ! Weirdo !" Saya tolak tangan dia dari bahu saya dengan kasar dan cepat2 pergi dari situ.

ZHUPPP !!

"Hey watch out !!!!" I feel like badan saya kena tolak ketepi. Saya tengok tu orang.. Wtf?? Laju saya pigi dekat tu lelaki. Anak panah tertanam di paha dia. Saya ketap bibir. Tajam mata saya tengok c Rex yang senyum sinis sambil pegang pemanah dia.

"You got a savior huh ?" Senyum sinis lagi c Rex. Dia angkat pemanah dia lagi kali ini tepat ke arah diri saya. Mata saya tajam memandang dia. Saya masih tenang.

"YOU WILL DIE IN MY HAND AND THATS BULLSHIT SIBLINGS WILL CRYING AND DOWN BECAUSE OF YOU.." ketawa sinis c Rex. Lets see..

ZHUPPP ! Dengan teknik serangan balikan, dengan tangkas saya tangkap anak panah itu dan membuat serangan balik.

ZHUPPPP ! Tepat mengena di dada dia. Darah mengalir keluar dari mulutnya.

"I think you should rest in hell now.. I hate people with big mouth like you kimaa.." saya cakap sinis. Anak2 buah c Rex lari lintang pukang terus nampak tu show.

P E R F E C T T W O (18+) ✅Where stories live. Discover now