"Oh dostum yemin ederim sizi çok özledim." Calum yaptığı telefon konuşmasını hala bitirememiş hararetle konuşmaya devam ediyordu.Arada bir ayağa kalkıyor ve tur atıyordu.Gerçekten beklemekten sıkılmıştım ve tam olarak istediğim şey bu değildi.Boşluk yerine Calum'u istiyordum.Şuan yaptığı şey karşımda telefonla konuşup beni umursamamak değilde bana sarılmak olabilirdi.Benimle uyurdu.Beni öper bana tekrar sarılırdı.
Hayal ettiklerimin hepsi birer saçmalıktı.O Calum'du.Ondan her şeyi beklerdim ama evlenmesini değil.
Keşke evde olmasydı.Keşke bana kapıyı açmasaydı.Keşke buraya gelmeseydim.Buraya gelirkenki amacım neydi sahi? Burada olmamalıydım.
Endişe etmem gereken birşey vardı ve bu kesinlikle geriyordu.Lanet olsun telefonumun ekran fotoğrafı Calum'du.
Fotoğrafını çekmemem için yalvardığında çekmiştim silmemi istemişti ama ben diretmiştim ve benimle konuşmamıştı.Kalbini kazanmak için fotoğrafı sildiğimi söylemiştim.Biraz tereddüt etsede benimle konuşmaya başlamıştı.
Calum,kulağından telefonu çekip bana uzattığında alıp cebime koydum.Yüzündeki gülümseme o kadar güzeldi ki,insanı gülümsetebiliyordu.
"Ne zamandır evlisiniz?" Diye sorduğuma kendim bile inanamamıştım.Tanrı aşkına zorum neydim benim?
"Luke,bunları konuşmak istediğine emin misin?" Başımı aşağı yukarı sallayıp yattığım yerde doğrulduktan sonra Calum'un dizine uzandım."Ben gerçekten bilmek istiyorum Calum.Lütfen bana anlatır mısın."
"Ama canın yanacak."
Belki bunu bana ilk söyleyişi değildi.Ama ilk söyleyişi kadar heyecanlandırmıştı."Olsun.Bazı acılar katlanmaya değerdir."
"Calum geç kalıyorum seni gerizekalı bu dövme senin tuvaletini bekleyemez!" Calum kapıdan gözüktüğünde derin bir nefes alıp ayakkabılarımın bağını bağladım."Kızma Lukey" yanağımı sulu bir şekilde öptükten sonra yanağımı silip telefonumu cebime attım.
"Süprizin bu muydu Lucas.Benim adımı kalbinin üzerine mi yazdıracaksın." Sevinmesi gereken yerde düşen yüzü canımı sıkmıştı.
"Beğenmedin mi?" diye sordum dövme yapılan odaya geçerken."Beğendim ama..."
"Ama?" Dedim sabırsızlanarak."Ama canın yanacak."
Yüzüme aptal bir gülümseme yayılıken mırıldandım."Bazı acılar katlanmaya değerdir."
Eli sol göğsüme gittikten sonra biraz bekledi."Hala,orada duruyor muyum?" diye sorduğunda elimi elinin üstüne koydum ve düşünmeden yanıtladım."Sen her zaman ordasın Calum."
Evli olan bir adamla yaptığım konuşma hiç iç açıcı değildi.Gülsem mi ağlasam mı bilemiyordum.Kesinlikle Calum benim deli olduğumu düşünüyordu.
"Sana bir şey soracağım Calum.Beni.Hiç özledin mi?" Diye sorduğumda gerildiğini hissettim."Evet.Evet seni özledim"dedi gülümseyerek.Yüzüme yayılan gülümseme ve içimdeki tepinen her neyse kesinlikle beni öldürüyordu.CALUM BENİ ÖZLEMİŞTİ.
"Hala gamzelerin çıkıyor!"Yanaklarımı mıncıkladığında kıkırdadım."Eh hala iş görüyorlar." Doksan yaşında değilim Calum.Sadece uzun zamandır gülmüyorum.
"Saçlarınla oynayabilir miyim?"
"Yapmak için çok uğraştım ama eğer bir Calum Hood'san neden olmasın?"
Ellerini saçlarımdan geçirdiğinde bunu yapmasını çok özlediğimi hatırladım.Calum gidince hayatımdan nelerin çıktığını liste oluşturmaya kalksam biri masada kalem tutan iskeletimi bulabilirdi.
O gidince kimse bana onun gibi sarılmamıştı,kimse saçlarımla oynamamıştı-
"Luke uyudun mu?"
"Hayır."
"Uyudun sandım.Yani genelde saçlarınla oynamaya başladığında uyurdun.Yani.Eskiden.Herneyse" Daha fazla konuşmayıp parmaklarını tekrar saçımdan geçirdi."Lucas'a ismimi verdiğin için teşekkür ederim."dedim kıkırdayarak.Kesinlikle buradan sonra herhangi bir deli hastanesine yatmalıydım.
"Sen de kendininkine verirsin ödeşiriz." Yüzümdeki gülümseme yavaş yavaş silinirken ağlamamaya çalıştım.Kısaca Beni unut çocuk yap diyordu.Ama üzgünüm Calum.
"Ya kızım olursa?" Diye sordum acımı bastırmaya çalışarak."Demek bir çocuk yapmayı düşünüyorsun.Beni bu kadar çabuk unutacağını düşünemedim Luke.Çok değişmişsin" dedi gülerek.Sanki evlenip çocuk yapan kendisi değilmiş gibi.Yattığım yerden doğruldum."İlk önce sen evlendin Calum." Kollarımı birleştirip yan döndüm.
"Beni unutursun sanmıştım." Ben ve seni unutmak kavramı? Lütfen Calum.Kuzey ve Güney kutbu gibiyiz ya da sıcak ve soğuk.
"Calum konuştuğumuz konuların ne kadar saçma olduğunu biliyoruz değil mi?" Diye sordum.Eğer biraz daha devam edersek yine boynuna atlardım.Ama bu defa soracağım soru 'Benimle evlenir misin?' olurdu.
"Biliyorum.Ama yanımda olmanı özledim.
"Bundan sonra hep yanında olabilir miyim?Söz veriyorum seni uzaktan da severim."
"Luke-"
"Biz geldiik!"
----------------------------------------------------------------------
Merhabaaa,öncelikle bu muhteşem yerde kestiğim için özür diliyorum ve multimedyada muhteşem bir Cake fotoğrafımız var :D Hepinize teşekkür ederimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Dream 》 cake
Fanfic"Calum senden bir şans daha istemeye geldim.Yeniden başlayabilir miyiz?" "Luke,ben evlendim." ©|Tüm Hakları Saklıdır.| Kısa Hikaye #50 29.11.2014