Thor a nővér segtíségével átöltöztette az öccsét kórházi ruhaba annélkül , hogy elmozdították volna.Gyorsnak kellett lenniük az oxigén maszk szükségessége miatt.Thor szomorúan nézte a testvérét miközben öltöztették , túl vékony , mintha beteg lenne és mindezt magával teszi.
Emlékszik Thor amikor még Loki is velük élt .Amikor táplálkozási zavarok léptek fel nála.Az orvos így hívta .De Thor ebből annyit tudott , hogy Loki nem eszik , vsgy csak nagyon keveset és ha próbálták kényszeríteni akkor még inkabb magába zarkózott , ugyanis a depresszió mint lelki betegség jelen volt nála egyéb más tünetekkel de ez nagyon aggasztó volt.
Voltak jobb időszakok amikor csak figyelem felhívásból csinalta ezt Loki de volt , hogy sokkal komolyabb volt.Felismerték nála az anorexiát amit leginkább Frigga segítségével sikerült legyőzni , de hosszú út volt.Thort az zavarta a legjobban , hogy az ilyen helyzetekben ő tehetetlen volt.
Loki megfelelő kezekbe került , bekötötték Lokinak az infúziót illetve oxigén maszkot kapott .Thort zavarta ezek és más csövek látványa a testvére teste körül de most arra kellett koncentálnia , hogy értesítsen valakit.
Loki tárcája és mobilja a zsebében volt így könnyű volt az értesítendő 1 számot megtalálni.
Thó hívta fel őt , nem tudta ki fog a vonal végén lenni de már annak örült , hogy volt Lokinak valaki akivel bízik annyira , hogy az ő számát kell értesíteni baleset esetén.Thor kissé megfeszült miközben a harmadik búgást hallgatta végig meredve a telefonzsinorra.
-Sign ,miben segíthetek?-hallott meg a szőke hirtelen egy kedves vékony női hangot a vonal másik végéről.A férfi kiss meglepettség után próbált válaszolni de még mindig nem tudott mit mondani
-Van ott valaki?kérdezi újra a kedves hang.
-Igen-tette Thor szabad kezét az arcára-bocsánat , öhmm Thor vagyok a Saint Johnatan kórházból.Loki balesetet szenvedett.
Szinte láttam magam elött a rémült arcot majd pár pillanattal késöbb újra hallotta a már ismerős hangot-Hogy van?
-Ne aggódjon stabil az állapota , megfigyelésen tartjuk , 8 napon túl gyógyuló sérüléseket szenvedett , de tényleg ne aggódjon.
-Rögtön indulok-hallotta a kissé megbicsakló női hangot.
-Hölgyem..mielött letenné...csak
-Igen?-kérdezte Sign halkan , várva
-Csak sajnálom , hogy ilyen körülmények között kell majd találkoznunk
-Elnézést?
-Én Loki bátyja vagyok Thor...
Kis pillanatnyi meglepettség után a vonal másik végéb elhalóan hallatszik egy „oh".
-Hallottam rólad-mondta a lány bármien különös magyarázat nélkül majd a vonal megszakadt.Thor kicsit meredt maga elé.Majd felhívta a főnővért és elmondta neki a helyzetet és , hogy szeretne az öccse mellett maradni.Természetesen az idős Lucy megértő volt és elendgedte őt.Thoridegesen nyitott be a kórterembe ahol loki mellett még egy beteg volt.Egy idős férfi , ágya mellett feltehetően a lánya.A férfi még nem tért magához .Azonban Mary hívta őt , hogy Loki magához tért.
Egy kölcsönös biccentés után a lánnyal.A fekete ágyához ment.
Loki némán feküdt kórházi ruhában , a fehér vasalt takaró a derekáig húzva , kezei a hasán összekulcsolva , arca elött oxigénmaszk.Az infúzió és egyéb vékonyabb és vastagabb csövek össze-visszaságban.
Az ágy az ablak mellett volt ,ezért a felhős idő fehér fénye világította meg Thor amúgy is nagyon sápadt öccsét.
Egy kis fehér támla nélküli széket húzott az g mellé a szőke majd leült rá és megfogta Loki egyik kezét figyelve a kötésekre.
Arcára nézett , szemei csukva voltak , mellkasa gyengén emelkedett.
Nem szerettem volna felébreszteni , csupán tudni , hogy mellette van.Nemsokára kinyílt a kórterembe ajtaja és egy lengén és bohémul öltözött lány lépett be rajta.Sign gondoltam Thor.Nem tudta , hogy a lány milyen kapcsolatban állt Lokival de ami egyből feltűnt , hogy a Sign nyakában egy ugyan olyan gyűrű lógott mint Lokiéban.
Thor azonnal felállt és kezetfogott a lánnyal.
-Thor
-Sign-mondja a lány halkan majd azonnal Loki ágyához siet.A lány nagyon alacsony volt , Thor válla alatt volt a feje , olyan 155cm lehetett.Haja kissé kócos , hosszú barna zuhatag összefonva , a fonatokban néhány szallaggal.Thor látta rajta , hogy Loki munkája.Mindig is szeretett mások hajával bíbelődni , utoljára amikor beszélt vele az öccse fodrász szerettem volna lenni.A lány nyakában a gyűrűs nyaklánc mellett több másik logót , bő színes ruhákat viselt.Csuklóin rengetek karkötő , fábol , fonalból és fémből.
-Hogy van?szól a már ismerős vékony hang
-Stabil az állapota , már felébredt de a fájdalomcsillapító hatására normális ilyenkor a fáradtság, az , hogy alszik.De bármikor felébredhet.
YOU ARE READING
Szabadabb lélek
FanfictionThor és Loki testvérek azonban már régóta elzakadtak egymástól.Thor családot alapított Jane-vel. Míg Loki eltűnt miután megtudta ,hogy apja hazudott neki kilétével kapcsoltaban. Thornak be kell ismernie ,hogy nagyon rossz dlgot tett azza, hogy nem...