Loki körülbelül fél órával Sign érkezdte után kezdett ébredezni.
Mind a ketten az ágya mellett ültek miközben a lány gyengéden fogta a fekete kezét.
Loki megmozdította ép újjait.Életjelei kissé felerősödtek.Szemét próbálta kinyitni de csak nagyon nehezen ment nski.
Majd fejét ezonnal oldalra billentette ahol Sign-ék ültek.
Szemei csak vékony csíkban voltak nyitottak.Nézte őket de nem reagált.A lány szabad kezével letörölt pár kósza könycseppet az arcáról.
Mire Thor gyengéden a hátára tette tenyerét.
-Nem fáj neki , ne aggódj-mondta halkan.
Sign aprót bólnintott de vékony ajkai továbbra is remegtek.
Pár perccel késöbb Loki légzése kissé felgyorsult és felületessé vált miközben szemei Thor és a lány között mozogtak.
A szőke felállt majd átment az ágy másik felére.Finoman maga felé fordította Loki fejét aki próbált ellenálni.
-Loki próbálj megnyugodni , semmi baj sincs , lélegezz-mondta nyugtató mély hangon miközben belül nagyon izgatott volt.Loki mostmár hatalmas szemekkel meredt rá.Thornak ismét összeszorult a mellkasa , szeme be voltak vérezve , enyhe sárgás elszineződéssel.Kialvatlanság és a dohány vagy pedig helytelen gyomor és májműködés.
A szőke emelte az oxigén szintet
-Lélegezz Loki , próbálj rám figyelni rendben?Semmi baj sincsen , lélegezz.-Visszatértek a régi emlékek , nem elösször mondta ezeket az öccsének , nem volt idegen neki.Loki gyakran esett pánikba ami az évek sora pánik rohammá fajult ami az asztmával még veszélyesebb.De most pár percen belül a fekete légzése kezdett normalizálódni.Majd 10 perc elteltével Thor levette róla az oxigénmaszkot.
-Loki.-állt fel Sign és azonnal a fekete fölé hajolt majd egy nagyon óvatos, szinte alig hozzáérve csókot nyomott a szájára.
-Nagyon féltem-suttogta a lány .Majd még egy apró csókot adva visszaült, továbbra is fogva a kezét.
Loki szemeiben is könnyek gyültek majd egyre nehezebben vette a levegőt.
Thor vissza rakta az maszkot az öccsére majd ő is leült ismét.
-Loki autóbalesetet szenvedtél , eltörtek a bordáid és pár ujjad de nem kell aggódnod.Még természetesen benn kell maradnod de minden nappal jobban leszel.Loki halott szemekkel nézte őt.Kezét amiben Sign-é pihent lassan elhúzta majd majd szemeit fájdalmasan szorította miközben lehúzta arcáról a maszkot majd köpte a szinte néma szavakat -Mit törödsz te velem baszdmeg ?-mondta rekedten , alig hallhatóan.
-Loki még mindig a testvérem vagy.-válaszolt Thor határozottan.
-Sohasem voltam a kibaszott testvérem!mondta a fekete , szinte kiáltotta.
-Loki ne mondd ezt kérlek.-fogta halkabbra a szőke.
-Loki nyugodj meg -állt fel Sign ismét és kis tenyerét Loki arcára tette-Miért kell állandóan kiabálni?-folyt le egy kis könycsepp a fiatal lány szeplős arcán.-Egyébként -fordult Thor felé -Loki a párom , te pedig ugye a testvére, örülök -adott egy pillanatnyi mosolyt.
Majd pár csendes pillanat után Loki szólalt meg -Kérhetek egy cigit -törölte meg a szemét .
-Loki eleve nehezen lélegzel nem kéne- kezdett bele a Thor, de Loki halkan belevágott
-Faszom-majd próbálta visszahelyezni az oxigén maszkot de nem boldogult vele ezért Thor segített neki amire csak egy rövid szemkontaktus volt a válasz.Majd keze a teste mellé esett ahol Sign ismét a kezébe vette majd óvatosan megcsókolta .
-Thor megtennéd , hogy magunkra hagysz egy kicsit?Kérlek.-mondta halkan a lány
A szőke kicsit tovább értelmezte a mondatot a kelleténél de apró bólintással elhahagyta a szobát.-Szivem , nyugodj meg jó? -motyogta Loki tenyerébe a barna.-Biztos hamar felépülsz majd , veszek ki szabadságot de lehet , hogy így is be kell mennem pár napot.Thor miatt ne aggódj .Lehet még jó vége lesz ennek.
Loki hirtelen kapta el a kezét majd a fejét lefodította .A lány még mindig könnyes szemekkel mosolygott rá.
-Sohasem változol.Azért haragszol rám mert nem tudsz megbirkózni a tudattal , hogy a testvéred törődik veled.
Loki összeszorítta könnyes szemeit amikor az emlékek megjelentek az agyában.Próbálta őket elhessegetni de nem ment.Fogait is összeszorította majd ismét hevesen kezdte venni a levegőt.Szemeiből több könny folyt.
-Szivem-simitott végig újra az arcán Sign-Semmi baj sincsen.
YOU ARE READING
Szabadabb lélek
FanfictionThor és Loki testvérek azonban már régóta elzakadtak egymástól.Thor családot alapított Jane-vel. Míg Loki eltűnt miután megtudta ,hogy apja hazudott neki kilétével kapcsoltaban. Thornak be kell ismernie ,hogy nagyon rossz dlgot tett azza, hogy nem...