Sign miután megnyugatta Lokit próbálta rávenni , hogy pihenjen ,hogy az majd segíteni fog.
A lány még ült pár percet a fekete néma alakja mellett majd , realizálva azt , hogy a másik alszik kiment a folyosóra ahol Thor pötyögött a telefonján néhány méterre az ajtótól.
-Jól van?-kapta fel fejét rögtön a szőke.
-Igen csak-áll vele szemben a Thorhoz képest nevetségesen alacsony lány -csak rég nem találkozott veled , meg nem ő irányítja a helyzetet , ez így nem tetszik neki.
-Ő mindig is ilyen volt.-bólintott a férfi majd leült egy sablonos fehér székre.Rögtön mellé a lány aki elkezdett az ujjaival játszani , köröket rajzolt a combjára majd halkan belekezdett.
-Megelőzöm a kérdésed -nézett fel a Thorra aki már szólásra nyitotta a száját-Mi már olyan 3 éve együtt vagyunk , egy önsegítő csoportban találkoztunk és utána összeköltöztünk , több helyen éltünk már és ahogyan tudunk költözünk egy jobb helyre , de sajnos ez lassan megy.
Én...én virágkötőként dolgozok , és jógát oktatok szabadidőmben.Loki hát ő mindig más munkát talál, de általában németből korepetál fiatalokat.
-Milyen vele?-kérdezte Thor.
-Szeretem , de néha nagyon depressziósnak tűnik , de ezt senkinek , még talán magának sem vallaná be.Például megint elkezdte azt , hogy nem eszik és már nem tudok mit tenni vele , nem hallgat rám, de közben meg ugyan az az ember akibe beleszerettem.
Thor csak elmosolyodott majd a lányra nézett és vissza a padlóra-Makacs ember , hidd el nekem ,hogy doha sem fogja bevallani azt ha valami baj van.Ezért is volt elöbb annyira felzaklatva .Zavarja őt ,hogy nem ő irányít, ahogyan montad már. Amikor fiatalok voltunk-gesztikulált a szőke-akkor is sokszor csinálta azt ,hogy nem eszik ,ha evett akkor sem mások elött és akkor is csak pár falatot. A legroszabb az amikor egy ilyen perdiódusa után próbál enni de nem tud mert összeszükült a gyomra és nem érzi jól magát.Tudom milyen...-halkult el a férfi.
-De te ,hogyan vetted rá arra ,hogy egyen valamit?-kérdezte Sign érdeklődően.
-Sehogy , sohasem sikerült őt rávenni .Mindig akkor kezdte el amikor ő jónak látta , de nem szabad aggódni azzal csak magadnak csinálsz fájdalmat.
-Igen tudom-tördeli az ujjait a lány-csak olyan félelmetes ,sokszor olyan mint aki nem is él igazán.Az alapvető létszükségletekkel mint evés vagy alvás probléája van . Ha tudnád ,hogy hányszor keltem fel arra ,hogy ő az ablakban cigizik vagy csak bámul kifelé . Lefekszik velem aludni ,megvárja míg elalszom majd ő felkel.-folytatja a lány szomorúan.
-Sign beszéltél már erről vele?
-Persze , sokszor megpróbáltam de mindig az lesz a vége ,hogy ő kiabál én pedig sírok.
-Sing-vált Thor komolyabb hangenemre-Ő ugye nem bántott téged?
A lány szeme elkerekedik majd amilyen gyorsan csak tudja rávágja a választ-Ő soha nem tenné , hogyan gondolhatsz ilyet?
-Tudod...sokszor voltak ilyen kitörései és köztünk nagyon sokszor verekedés lett a vége.Próbáltuk mindig higgattan megbeszélni a dolgainkat ,de egy olyan alkalomra sem emlékszem aminek nem az elsősegély doboz lett a vége.
-Ilyan "kitörései" még mindig vannak néha, legtöbbször a nappali bánja vagy a fürdőszoba de engem sohasem bántott még.-mered a lány maga elé.
Sign agyában megjelent a legutóbbi ilyen eset.
Egyszer csak hangos csörömpölést hallott a fürdőszobából ,ő a nappaliból azonnal odarohant de az ajtó zárva volt.Újabb hangos zajt hallott , szinte látta maga elött hogyan törnek el a dolgok miközben ő próbálta kinyitni az ajtót
-Loki kérlek engedj be engem!-próbálta a törékeny lány túlkiabálni a zajt.
-Takarodj el innen Sign!-ordított ki a fektehajú
-Loki engedj be! kiáltotta újra Sign próbálkozva.Nem tágított egy lépést sem annak ellnére ,hogy egyre rosszabbá vált a helyzet. Már nem csak az eltöRő dolgokat hallottam hanem Loki ordibálását németül amiből egy szót sem értett .Nem várt tovább . Azonnal a konyhába rohant ahol kihúzva az egyik fiókot ,kutatni kezdett a pótkulcsok után .Apró kezét megvágta egy kés majd egy kis szisszenés után folytatta keresést , pár perc kellett hozzá ,hogy megtalálja a kicsi kulcsot a minden haszontalan dologgal teletömött fiókban . Fájó és már kissé vérző kezét mellkasának szirította majd már futva odaért az ajtóhoz és kiyitotta a helyiséget ahol rövid ideje baljós csend uralkodott. Félve és izgatottan bennyitott .
Loki a földön ült és fejét a csempének támasztotta .Sápadt arcán patakszerűen folytak végig a könnyek .Kezei közt fehér pólóját szorongatta ami legalább 3 mérettel nagyobb volt mint amire a férfinek szüksége lett volna.Körülötte a tükör és egyéb törékeny dolgok szilánkjai ,amiket fel sem lehetett ismerni ,hogy vajon mik lehettek azok mielőtt szilánkokra törtek.Talán egy parfümös üveg ,talán egy szappantartó. A kis polcon elfoglalt tenyérnyi cserepesnövény is megsemmisült.
Sign vigyázva a szilánkokra letérdelt párja mellé majd végigsimított csontos hátán miközben csendesen beszélt hozzá-Héj Szivem-de alig kezdett bele Loki arcára tapasztotta a kezeit ,majd tovább sírt-Shhhh-a barna a férfi hajába nyomta az arcát-Ne sírj , nincsen semmi baj , nyugodj meg Loki jó?-de a másik csak egyre jobban sírt , majd halkan szólalt meg ,ami alig volt hallható:
-Nem tud..nem ka..nem-próbált Loki beszélni majd kezeit a mellkasára tapasztotta miközben tovább folytak a könnyek az arcáról. Sign azonnal elment majd pár másodperccel késöbb vissza is tért a fekete inhallátorával amit rögtön a kezébe nyomott, Loki azonnal befújta majd máris nyugottabbak tünt.
Ezután csak ültek ketten a szilánkokkal borított padlón ,Loki lába vérzett mert belelépett pár szilánkba ,ahogyan Sign keze is a kés miatt , de tudták ,hogy nem komoly ,csak ültek ott némán.A fekete arcán megszáradtak a könnyek és kissé remegő kezével simogatta a lány haját aki az ölébe dőlt
-Sajnálom Drágám-hajolt le Loki egy csókra - Nagyon sajnálom -Sign csak visszacsókolt és nem mondott semmit , csak érezték egymást és ez így volt a helyén , nem keltt több szó , már mindent elmontak egymásnak.
YOU ARE READING
Szabadabb lélek
FanfictionThor és Loki testvérek azonban már régóta elzakadtak egymástól.Thor családot alapított Jane-vel. Míg Loki eltűnt miután megtudta ,hogy apja hazudott neki kilétével kapcsoltaban. Thornak be kell ismernie ,hogy nagyon rossz dlgot tett azza, hogy nem...