-Sign cigizni szeretnék.-Monta Loki miközben az ágya mellett ülő lány kezét fogta.
-Loki nem szabad még , csak élvezd amíg tiszta a tüdőd.-Játszik a barna párja ujjaival.
-Sign csak cigiznem kell.
-Loki nem tudok mit tenni.
-Sign ...-csukta be szemét a fekete -feküdj mellém jó?
-Loki , nem lehet.
-Sign-nyitja ki újra a szemeit-a cigit megvonhatják , de téged nem.Sign megadóan mászott fel Loki mellé figyelve a csövekre és a fekvőre is.
A lány amennyire csak lehetett óvatosan odabújt a párjához.Egy idő után észrevette , hogy Loki nehezebben lélegzett ezért a helyére igazította az oxigén maszkot.A férfi légzése javult ami miatt Sign is megnyugodott.
Loki szemei lassan lecsukódtak miközben tenyerében tartotta Sign kis kezét
A lány csak feküdt ott lehunyott szemekkel.Nem tudta mennyi idő telt el amikor egy erős kéz gyengéden rázta meg a vállát.
Thor volt az.Lesegítette a lányt a talán túl magas ágyról majd kihívta a folyosóra ahol egy orvos várta őket.Alacsony , de hozzá képest még mindig magasabb szakállas , barnahajú férfi volt.
-Jónapot- nyújtja a kezét az orvos-Dr.Stark
-Sign-nyújtja a kezét a lány is.
-Szóval Loki-nézte át a papírjait az orvos-bordatörés , újjtörés , semmi komoly-pillant fel a lányra-bár a bordatötés nem lesz túl kellemes az asztmával ami -mintha erősebben nézte volna a papírt-elég súlyos.Dohányzik?-néz fel az orvos lejebbvtolva a szemüvegét
-Igen.-bólint Sign
-Gondolom már mondták neki, de abba kéne hagynia , ahogy azt asztma súlyosbodik annál gyakrabb lesz a befulladás , erősebb a köhögés ami szintén gyakrabb lesz.Fájni fognak a bordái , igazán nem kellemes.Ráadásul még mindig egészségtelen.
-Igen , majd beszélek vele.-A lány kezdi magát kellemetlenül érezni , akármit megígérhet az orvosnak de Loki úgy sem fog leszokni.
-Ami még aggaszt-ejti újra a szemüveget az orrára Stark -Nos Loki-néz Thorra is-a magasságához képest nagyon vékony , nehezebb lesz a felépülsé ha továbbra is folytatja az étrendjét.Beszélni kellene majd egy dietetikussal , ő tudsegíteni , hogy , hogyan lehetne ezen változtatni.
Sign ismét bólint.Rosszul érzi magát , tudja , hogy mi lenne a helyes , de azt is tudja , hogy semmit nem tehet majd.Stark látva a lány furcsa reakcióját, így szól:
-De ha nem akarnak külön szakembert akár velem is tudnak beszélni, akármi probléma fellép nyugodtan szóljanak.-Stark leveszi a szemüvegét .
-Természetesen-indul el a lány a folyosón , kis mosolyt adva az orvosnak.
Az autómatához indulva vett magának egy kávét , nem a koffein miatt , sohasem hatott a kávé nála , de szerettem az ízét.
Minden reggel készített magának egy bögrével , napközben is ivott.Lokinak pedig egy teát , de az nem mindig fogyott el.Volt egy időszak amikor a férfi is kávét ivott , de hamar lemondott róla mert még a szokásosabbnál is kevesebbet tudott aludni .Odanézett a két férfira , Stark éppen elköszönt Thor pedig kezet fogott vele.Sign odament a szőkéhez.
-Thor én hazaugrok pár cuccért Lokinak , addig vele maradnál?Olyan fél óra és itt vagyok
-Ne aggódj , persze.
YOU ARE READING
Szabadabb lélek
FanfictionThor és Loki testvérek azonban már régóta elzakadtak egymástól.Thor családot alapított Jane-vel. Míg Loki eltűnt miután megtudta ,hogy apja hazudott neki kilétével kapcsoltaban. Thornak be kell ismernie ,hogy nagyon rossz dlgot tett azza, hogy nem...