0.2

184 22 11
                                    

..
Saat: 19.23
Tarih: 17.03.2017

Doktorlar saatlerdir Lisa için uğraşıyordu. Lakin hiç biri bilmiyordu ki Lisa'nın içinde ki intikam duygusu doktora ihtiyaç olmadan da Lisa'yı ayakta tutabilirdi.

Lisa'nın ihtiyacı olan tek şey hep yanında olabilecek bir dosttu. Bu dost zamanla sevdiği adama dönüşüp Jack'in açtığı yarayı kapatabilecek derece güçlü biriydi..

Tanrı çoktan onların kaderlerini yazmıştı. Ama bu hikayeyi asıl yaşayacak olan L ve J idi.
Kaderlerinde birlikte olmak vardı fakat nasıl tanışacaklarına kendileri karar verecekti.

Tanrı Bu hikayenin baş rolü olarak Lisa ve Jungkook'u seçmişti.

Ama nasıl tanışacaklarını kimse bilmiyordu.

Lalisa
Gözlerimi açmaya çalışıyordum. Ama hiç bir şekilde hareket edemiyordum. Vücudumda dolaşan sızı nedeniyle ne gözlerimi nede vücudumu hareket ettirebiliyordum.

Ama..

Ama Aklıma o ve tarifsiz intikam duygusu geldiği an gözlerim açıldı. Sanki hayata yeniden başlamıştım.

Bedenim tamamen canlanırken ruhum kendini ezeli ve dönüşü olmayan bir karanlığa bırakmıştı bile.

Jungkook

Akşam babam eve gelmemişti. Bu her zaman benim için iyi bir şeydi. Hem babama ifade vermemiştim hemde gece dışarı çıkabilecektim.

Bu sefer hazzı gerçekten yaşamak istiyordum. Hergün aynı tadı veren kızlardan sıkılmıştım. Artık gecelerden hiç zevk almamaya başlamıştım.

Artık bana hiç denemediğim ve denediklerimin fazlası olan bir tat lazımdı. İşin kötü yanı Bunu nereden bulabileceğimi bilmiyor olmamdı.

Sanki bu tat çok yakınımda ama bir o kadar da imkansızım gibiydi. Sanki bu tat bir o kadar seksi ve bir o kadar da tatlı biri gibiydi. Sanki bu tat hem soğuk hemde sıcak kanlı birine ait gibiydi..

Benim sorunum ise gerçek olamayacak kadar güzel bir tata aşık olmamdı.

Bu tadı o kadar çok denemek istiyordum ki elimden gelse elimden gelse onu bulduğum anda cam fanusa kapatır kimseye göstermezdim. Sadece benim olarak kalsın kimse görmesin isterdim..

Lie {LizKook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin