Lalisa
Doktorlar hala beni hastanede tutuyordu. Bu beni iyice sıkıyordu. Patlamama ramak kalmıştı.İçimde ki intikam duygusu gittikçe çoğalıyordu . Bu ben hariç herkesin işini zorlaştıracak gibiydi.
Ama bu umrumda değildi. Şuan düşündüğüm tek şey aşık olduğum insan tarafından oyuna getirilmekti.
Uzun zaman sonra ilk defa aşık olmuştum. Ama..
Ama bu his karşılıksızdı. İnsanın canını en çok yakan şey ise reddedilmek değil kullanılmaktı.
Bu şekilde aciz bir biçimde oyuna gelmektense reddedilmeyi tercih ederdim..Fakat o kolayca beni reddetmek yerine kalbimle oynamayı seçti.
Ama o bilmiyordu ki intikam sırası artık bendeydi..
Jungkook
Babam zoruyla şirkete getirilmiştim. Bu hayatımda yapmış olacağım en saçma şeydi.
Neymiş piçliğimin cezasıymış.Ahh hadi ama ben o eşsiz tadı bulmak için günlerdir çabalıyorum altıma girenlerin hiç birinden zevk almıyorum bu mu ceza?!
Zaten o eşsiz ve büyüleyici tadı bulamamak daha doğrusu gerçek olamayacak kadar güzel bir tada aşık olmak bana yeterince fazlasıyla bir cezaydı...
Saatlerdir şirketin lobisinde oturmuş düşünüyordum.
Ben ne zamandan beri kızlardan zevk almıyordum? Peki Beni buna iten kişi kimdi?
Ben bu sorularla dalmışken telefonum çaldı. Arayan numara yazmıyordu. Terettüd ederek telefonu açtım
" Alo? Kimsiniz"
"Biz şehir hastahanesinden arıyoruz. Jeon Jungkook siz misiniz?"
"Evet bir sorun mu var?"
" Park Jimin "
" Ne olmuş Jimine?"
"Park Jimin bugün 15:54 saatlerinde sokakta baygın olarak bulundu
hemen saatime baktım saat 16:23'dü
"DAHA YENİ Mİ HABER VERİYORSUNUZ BANA?!"
"Ahh neyse hemen geliyorum "
Aceleyle şirketten çıktım ve araba binip hastaneye doğru sürdüm.
Hastaneye gelir gelmez direk koşarak içeri girdim. Dikkatsizce koştuğum için bir kıza çarptım.
Çok sinirli görünüyordu. Her an patlayacak gibiydi
"Önüne baksana be öküz!"
"Pardon arkadaşıma yetişecektim de "
Cevap vermeden yanımdan ayrıldı. Aslında ona pardon demek yerine bağırasım vardı ama içim ve dışım ayrı şeyler söylüyordu. İçim ona bağırıyorken dışım ise sesini yükseltemiyordu.
İlk defa bir kıza karşı bu kadar çaresiz ve sessizdim.
İşte kader Lisa ve Jungkook'un hikayesini burada başlatmıştı. Devam ettirecek kişi ise Lisa ve Jungkook'un ta kendisiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie {LizKook}
FanfictionHayat bir yalandan mı ibarettir? Yoksa arayıp bulman gereken bir gerçek var mıdır? Jeon Jungkook x Lalisa Manoban