0.1

230 23 30
                                    

Lalisa

Her şey harikaydı. Hayatımın en mutlu günüydü. Çünkü sevdiğim çocuk tarafından çıkma teklifi almıştım.

Hemen koşarak o büyük Saray gibi olan evimize gittim. Hizmetliler hemen beni karşıladı.

Odama çıkar çıkmaz o büyük gardıropu açtım. Kıyafet seçmem çok uzun sürmedi. Şade tarzlı bir kızdım.

Üstümü giyinir giyinmez evden çıkıp buluşma alanına gittim. Ama kimse yoktu. Bende bir masaya oturdum ve beklemeye başladım.

20 dk? 30 dk? 40 dk?

Ah hadi ama ben tam 1 saattir bekliyorum ve hala gelmedi. Telefonunu çaldırdım ama açmadı. Bende biraz hava almak için dışarı çıktım. Keşke çıkmasaydım.

Çünkü kafenin karşısında ki parkta Jack ve tanımadığım bir kız el ele geziniyordu. Jack beni kandırmış mıydı? Hemen avazım çıktığı kadar 'Jacckk' diye bağırdım.

Arkasını döndü bana baktı ve umursamadan geri dönüp yanında ki kız ile yürüyüp gitti.
Ben ise Jack'e yetişmek için hemen yola atladım

Ben yola atlar atlamaz bir tırın altında kalmam bir oldu..

Jungkook

Yine gözlerimi başka bir kızın evinde açtım. Geceyi hatırlamak bile istemiyorum. Çok yorurucuydu.

Hemen kızı uyandırmadan üstümü giyindim ve hızlıca evden çıktım. Duşu evde alırdım.

Evden çıkıp hemen arabaya bindim ve eve doğru yol aldım. Arabayı sessizce park ettim. Babamın eve yeni geldiğimi fark etmemesi lazımdı.

Eve çok sessiz bir şekilde girdim. Ahh ben hizmetlileri unutmuşum. Hemen onlara odalarına gitme emri verdim.

Tam parmak uçlarında odamın kapısının önüne gelmiştim ki arkamdan 'JEON JUNGKOOK ' diye bir bağırma sesi geldi. Ahh yine mi yakalandım?!

Yavaşça arkama döndüm. Babam gözleri alev gibiydi.

" Ne oldu baba? "

"Ne olsun Jungkook ya yine hangi kız ile beraberdin?!"

"Hiç kimse"

"Buna kendin bile inanmassın ŞİMDİ CEVAP VER"

Babam fark etmeden yavaşça kapıyı açtım ve direk kendimi odaya atıp kapıyı kitledim. Babamsa 'akşam görüşücez' deyip aşağı indi

Ne Lisa ne de Jungkook bunun bir başlangıç olduğunu bilmiyordu..

Lie {LizKook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin