Lisa
Sabah saat 5 olmadan kalkmış ve evde ayrılmıştım. Annem yoktu..
Babam ise doğru düzgün eve gelmezdi. Hizmetliler de uyuyordu. Dün akşam yatmadan valizi hazırlamıştım.Bir süreliğine Avustralya'ya gidiyordum. Orda annemden babamdan çok sevdiğim arkadaşlarım vardı.
Onlar benim için annem ve babamdan fazlasıydı. Orada ki unnielerim ve bambam benim için annem ve babamın yapmıyacağı şeyleri göz yummadan yapacak kişilerdi.
Gerçekten beni sevdiklerini düşündüğüm tek Kişilerdendiler.
Taksiye bindim ve havaalanına sürmesini istedim. Çok dalgındım. Aklımda hala Jack vardı. Ne yaparsam yapim aklımdan çıkmıyordu. Ben ona sırılsıklam aşıkken o ise oyun oynamayı seçmişti. Bu benim kalbimin derinliklerine güm diye oturmuştu.
Ve asla da çıkmayacaktı. Taa ki intikamı mı alana kadar.
Taksici birden beni dürtmeye başladı.
"Hanım efendi iyi misiniz?"
"hıh"
" on dakikadır sizi uyandırmaya çalışıyorum sanırım sadece dalmışsınız"
"Havaalanına geldik"Hemen parayı ödeyip. Havaalanına girdim.
Benim bineceğim uçağın kalkmasına 10 dakika vardı. Biraz geç kalmıştım sanırım.
Chaeyoung
Telefonum zır zır alarmı ile gözlerimi açtım. Saat daha 8.25 di LaLisa şuan hala uçakta olmalıydı. Uçağın inmesine az kalmıştır. Tahminimce yarım saate uçak inecekti.Hemen odadan çıktım. Dişlerimi fırçaladım ve aşağıya indim. Jennie unnie koltukta uyuyordu. Yarabbim bu kızın odası benimkinden de büyük ama kullanmasını bilmiyor.
Mutfağa girince ödüm bokuma karışıyordu. Çünkü Bambam masanın üstünde elinde ki bira şişesi ile şarkı söylüyordu.
"Aaa Bambam napıyorsun ya!""Napüyor muşum "
"Sarhoş musun "
"Kom bon mo "
"Yok ebem bambam hadi banyoya"
"Hem bugün Lisa geliyor
"Lisa? Haa şu bizim Kore'de ki"
"Bambam hadi" deyip zorla banyoya gönderdim.
Jennie unnieyi yattığı koltukta bırakıp yukarı çıktım. Ve Jisoo unnimin odasına girdim. Jisoo unnie en normalleriydi. Vallah benden bile normal.
Jisoo unnieyi bir kez dürttüm anında uyandı. İşte sevyom bu unnieyi.
"Günaydın unnie"
"Gü-
"Unnie Jennie unniemi sen uyandırır mısın"
"A-
"Tamamdır teşekkürler unnie"Koridordaki saate baktığımda saat 9 olmuştu bile. Birden kapı çaldı. Hemen koşarak kapıyı çaldım. Karşımda LaLisa duruyordu.
Hemen terettüd etmeden Lalisa'ya sarıldım. Oda bana sarıldı. Gerçekten çok özlemiştim. Abartısız 3 yıldır görüşemiyorduk.
LaLisa içeri girince Bambam yeni banyodan çıkıyordu. Umarım ayılmıştır. Bambam hemen koşarak Lalisa'ya sarıldı.
"Laliiii seni çok özlemişim"
Anlaşılan ayılmış.
Jisoo unniem de salondan yeni çıkıyordu. Karşısında Lalisa'yı görünce önce şaşırdı sonra da sarıldı. Jennie unnim salondan bağırdı.
"Kiim gelmişş "
"Unnie "
Lisa unnie der demez Jennie unnim "LaLisa" diye çığlık attı. LaLisa koşarak salona gitti. Ve özlem giderdiler.
—
Bu bölümde hep Lisa ve arkadaş çevresi vardı. Diğer bölümde de Jungkook ve arkadaş çevresi olcak.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie {LizKook}
FanfictionHayat bir yalandan mı ibarettir? Yoksa arayıp bulman gereken bir gerçek var mıdır? Jeon Jungkook x Lalisa Manoban