(Hastane de Lisa'yı gördükten sonra devam)
Jungkook
Hemen asansöre binip yukarı çıktım ve güya Jimin beyin bayıldığı için kaldığı odaya pat diye daldım.
Jimin'in üzerinde ki kız irkilip direk Jimin'in üstünden kalkınca Jimin'in yüzünü gördüm.
O ne amk. Jimin'in yüzü yok her yeri kırmızı öpücük. Hemen masada duran bir şişe suyu alıp Jimin'in başının üstünden döktüm.
Jimin'in kaşları direk çatıldı. Ve ayağa kalktı
"Jungkook delirdin mi sen!?"
"hayır desem inanacak mısın"
"hayır"
"tamam uzatma hyung. Hadi boşalt şu odayı."
"neden!?"
"uf hyung bebeklik yapma hadi işimiz var"
"ne tür bir iş? Hızım Yapacağımız işe bağlı"
"dedektifcilik oynıcaz oldu mu Jimin!"
Jimin cevap vermeden kızları odadan kovdu.
Hızlıca hastaneden çıkıp bizim genel mekanımız olan yere gittik. Terk edilmiş bir sokakta terk edilmiş bir dükkan.
İçeriye girince sadece Tae'nin olmadığını fark ettim. Diğer herkes buradaydı.
" Tae nerde"
" ebenin köründe Jimin nerde olabilir"
"Namjoon hyung böyle dediyse kesin geceyi ayrı kızla gündüzü ayrı bir kız ile geçirmiştir🤔"
Jhope hyung oradan onaylarcasına kafasını salladı.
Bende direk telefonu çıkarıp Tae'yi aradım. Açmıyordu.Ben de geçip koltuğa oturdum ve konuşmaya başladım
"Hyunglar bir kız bulmamız lazım"
Ben kız kelimesini söyler söylemez hepsi aynı anda bana baktı
"kızın adı Lalisa. Bugün hastanede gördüm. Kız hastaneden kaçmıştı."
Yoongi hyung söze direk girdi "Yani??"
"Hastanede ki çalışanlar ise o kızı arıyor"
"deli falan mı kız"
"YA hyung bölme beni bölme mk.
Şimdi bu kız'ı bulup hastaneye geri getirirsek karlı çıkabiliriz.""yuh Jungkook"
"nasıl bulmayı düşünüyorsun?"
"Jin hyung sen hackerlıkta iyi değil misin?
" evet? "
" tamam o zaman sen kızın bütün sosyal medya hesaplarını, şimdiye kadar gittiği okulları, ailesini bulabilir misin? "
"lan mal kızın okulundan bizene?"
"ya uf soru sormayın. Jin hyung yapabilirsin demi?"
"evet ama bana bir kaç kişi daha lazım"
Yoongi hyung birden ayağa kalktı ve "ben yokum ne halt yerseniz yeyin ben yukarı çıkıp uyucam" deyip gitti
Jin hyung konuşmaya devam etti
"o zaman Namjoon ve Jhope benimle"Ben kafa salladım. Jimin ve Taehyung'da bana kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie {LizKook}
FanfictionHayat bir yalandan mı ibarettir? Yoksa arayıp bulman gereken bir gerçek var mıdır? Jeon Jungkook x Lalisa Manoban