Hey
Zo dit is het eerste deel
Hier ga ik Mabel en de andere personages voorstellen
Er gaan nog meer mensen bij komen en er gaan ook mensen weg gaan in het vehaal.
als je dit saai vind mag je het gerust overslaan.
naam: Mabel Dianna Hart
leeftijd: 15 jaar (bijna 16)
hobby's: athletiek,zingen,lezen en fotografie.
over: Mabel is de hoofdrol in het vehaal en Niall's beste vriendin.Ze heeft 1 broer Nick.Ze woont in Ierland(Mullinguar).Haar ouders heten James Hart en June Hart. ze heeft 1 hond:Bagel.Ze is een lief,verlegen en grappig meisje .De meesten op school mogen haar wel.
*********
naam:Niall James horan
leeftijd:16 jaar
hobby's: voetbal, zingen,gitaar spelen,xbox.
over: Niall is een luidruchtige en grappge jongen. Hij en Mabel zijn onafscheidelijk en doen vaak gekke dingen samen. Niall heeft een oudere broer; Greg . Zijn ouders zijn Bobby en Maura Horan.Hij heeft ook een vriendin; Holly Scally.
*******
naam: Nick Lucas Hart
leeftijd: 18
hobby's:voetball,basket en Mabel lastig vallen
over:Hij is 2 jaar ouder dan Mabel en is ook goed bevriend met Niall en Greg. Hij is heel verstandig ,maar soms kan hij ook wel eens uit zijn dak gaan.
*********
naam: Caitlyn Cara Jones
leeftijd:16
hobby: piano,viool en lezen.
over:Ze is een heel lief meisje en een beetje hyperactief.Ze zegt meteen wat ze denkt. Na Niall is zij Mabel's beste vriendin.
**********
Naam:June Maria Hart
Leeftijd: 43
Hobby's: koken (ze staad bekend om haar lasagne) en tennis
Over: Ze is de moeder van Mabel en Nick. June wekt niet meer sinds Mabel haar geboorte , dus ze is een thuisblijf-moeder . June is ook de jeugdvriendin van Maura, daarom kennen de famillie Horan en Hart elkaar zo goed. Ze is geboren in Spanje en is verhuisd naar Ierland toen ze 5 was.
zo het eerste deel is af. hoe vonden jullie het ?Laat maar weten!oh en OMG de SMG vidio kwam gisteren uit! Wat vonden jullie? Louis en die chimpansee zijn zoooooo cute :-P .ik hoop dat we het VEVO record gebroken hebben. De resultaten komen maandag pas uit IK KAN NIET ZO LANG WACHTEN! haha mijn oudres hebben zelfs mee geholpen.
doei!
JE LEEST
Always Friends? NIALL HORAN ff
Fanfiction"A guy and a girl can be just friends. But at one point they will fall for each otter... maybe temorarily,maybe at the wrong time,maybe too late or maybe FOREVER" Mabel en Niall zijn al jaren beste vrienden...maar zal dat ook zo blijven? wat als Nia...