A.N.
Dus hier begint het verhaal echt . het meeste van dit hoofdstuk is een falshback. Ik beloof dat er in de volgende wat meer actie en verhaal is.
ik hoop dat jullie het leuk vinden.
5/12/2009
<June's POV>
Vandaag is het 15 december ,dat betekend dat Mabel 16 wordt.We hebben gewoon vrienden en famillie uigenodigd , Mabel wou zelf niets groots doen . Waar ik eigenlijk blij voor ben want de meeste jongeren gaan dan naar clubs en fuifs.
Even later gaat de bel . Ik loop naar de voordeur en daar staan Maura,Niall en Greg.We wouden Bobby ook uitnodigen maar Maura en Bobby zijn gescheiden en ik wou het niet ongemakkelijk maken.
"halloooo Maura ,dag jongens . Kom maar binnen. MAAABEEEL NIALL IS ER!!!!"
"IK KOM AL MAM!!" riep Mabel vanuit haar kamer.
Even later kwamen Mabel's andere vrienden ook. Ze zijn samen naar de film gegaan , Greg en Nick gingen ook mee.
"oef.. even rust " zei Maura.
"haha ja ze zijn al groot geworden nog even en ze zijn het huis uit" zei James.
" Oh het gaat allemaal toch zo snel"
-flashback 16 jaar geleden-
Ah daar lach ze. Ze keek me aan me haar mooie bruin-groene ogen,die ze van haar vader heeft.
" Hoe gaan we haar noemen?" vroeg James.
"Wat dacht je van Sara? Of Amber?Of Louise? zei ik.
"Nee! Dat zijn geen mooie namen " , zei Nick
( voor alle Sara's,Amber's en Louise's: ik vind de namen wel mooi, ik nam gewoon random namen).
"Oh ja? welke namen vind je dan wel mooi?"
" Euhm, badeentje,raceauto,teddybeer"
"Nick, dat zijn toch geen namen. Wil je echt een zusje hebben dat badeentje heet?" zei James
" HEEEEEY! we komen een bezoekje brengen"
Ik keek naar de deur en daar stond Maura met de 1 maand oude Niall in haar armen.
" TANTE MAURA EN OOM BOBBYYYY!"riep Nick.
" Is Greg er oooook?" vroeg hij.
" Dag zoetje. Nee Greg is bij zijn oma gaan slapen." zei Maura.
Nick keek even triestig, maar daarna was hij met baby Niall aan het spelen. Wel ,hij was aan het spelen en Niall keek maar wat.
" Mag ik mijn nichtje eens zien? " vroeg Maura. Ik gaf haar de baby en Bobby vroeg wat haar naam was.
" We hebben nog geen naam gevonden" zei James.
We hadden de namen beter eerst op voorhand gekozen, we hadden besloten dat het geslacht een verrassing bleef. Maar we konden wel wat naam suggesties doen.Ik vond Dianna een mooie naam maar James niet echt dus we geven het als middelnaam.
" Weet je, als ik een meisje had dan zou ik ze Mabel genoemd hebben" zei maura, die mijn naamloos dochtertje vasthad.
" Eigenlijk zie ik die naam wel zitten. En jij June? " vroeg James.
" Mabel Diannna Hart word het dus." zei ik enthousiast.
"Kijk eens Niall dit is Mabel zeg eens halo." Maura liet Mabel aan Niall zien.Niall stak een vingertje uit en Mabel pakte het met haar kleine handje vast.
" Aww kijk eens hoe schattig, James trek snel een foto!" zei ik. James trok een foto van dit schattige moment.
" Ik denk dat ze het goed vinden met elkaar." zei Bobby.
" Haha ik hoop dat ze later gaan trouwen." lachtte Maura die Mabel aan mij gaf en Niall weer oppakte.
" Eerst moet hij nog voorbij mij komen!" zei mijn overbeschermende man.
-flashback voorbij -
< Mabel's POV>
voordat haar moeder haar naar beneden riep
Ik keek naar de foto van mij en Niall . Hij is op mijn geboorte getrokken. Ik heb Niall's vinger vast. Het is raar dat ik hem al heel mijn leven ken. Ik hoop dat het ook zo blijft.
A.N.
Zo, laat me weten wat jullie er van vinden. Ik denk dat ik elke week zal updaten , of toch zal proberen.
HARRY STYLES NOEMDE ONS LETTERLIJK LEGENDS! Hij tweette dat wij legendes zijn omdat we het VEVO record gebroken hebben, maar VEVO heeft nog niets bekend gemaakt.Ik ben wel verward,maar Niall zei ook dat we het verbroken hebben dus het zal wel waar zijn zeker. Echt alles wat 1D zegt is waar. Als ze zeggen dat de aarde plat is zullen we het zelfs geloven.Wat denken jullie? hebben we het 24 uur record verbroken?
JE LEEST
Always Friends? NIALL HORAN ff
Fanfiction"A guy and a girl can be just friends. But at one point they will fall for each otter... maybe temorarily,maybe at the wrong time,maybe too late or maybe FOREVER" Mabel en Niall zijn al jaren beste vrienden...maar zal dat ook zo blijven? wat als Nia...