De kleren aan de zijkant zijn voorbeelden van wat Mabel gekocht zou kunnen hebben.Welke vind jij het mooiste?
16/12/2009
<Mabel's POV>
"Nee" dat is alles wat Niall zegt als ik uit het pashokje kom.Ik ga terug naar binnen en trek het kleedje uit.Ik vind het niet echt lelijk.Het was een zwart kleedje met een wit bovenstuk, het kleedje was niet té kort.Ik heb nu al 6 kleedjes gepast en bij elk kleedje zegt Niall;nee.Ik had nog 1 kleedje dat ik wou passen, deze vond ik de mooiste van allemaal.Het is een blauw kleedje dat een paar centimeter boven mijn knieën komt.Ik heb thuis wel nog ergens een kousenbroek liggen die erbij past.
Ik trek het kleedje aan en kijk in de spiegel.wauw.Als dit het niet is weet ik het ook niet meer.Ik stap het hokje uit en vraag voor de zoveelste keer vandaag:"En?Wat vind je ervan?"
"Nee" Meen je dat!? Hij keek niet eens op van zijn gsm.
"Je kijkt niet eens" Hij keek even op en zei terug nee.Ugh waarom vraag ik zijn mening eigenlijk? Het enige wat hij zegt is nee.
"Dit is het beste kleedje uit de winkel.Ik koop het." Ik heb geen zin om hier nog langer te blijven.Ik vind shoppen niet echt zo leuk.Voor even wel,maar ik kan het niet lang volhouden en al zeker niet met Niall.
"ik vind het niet zo'n goed idee Mabel. Het is veel te kort en te koud"zei Niall
"kan me niet shelen, ik vind het mooi.Alles wat ik aandeed vind je niet goed.En ik ga nog een kousenbroek aan doen" Zo lelijk ben ik nu toch ook weer niet?Ik weet dat ik geen beauty queen ben maar ik ben ook geen trol.
"Misschien kunnen we ergens anders kijken?"
"Nee, ik ben dit beu. Ik koop het kleedje. Punt uit!" Zei ik voordat ik terug het pashokje inliep.Ik trok het kleedje uit en liep naar de kassa .Naast de kassa stond een rek met juwelen.Ik zag mooie zilvere oorbellen hangen en een bijpassende ketting.Ze pastten mooi bij mijn kleedje,dus ik kocht ze ook.
Toen we uit de winkel kwamen zag ik dat Niall er niet zo blij mee was dat ik het kleedje gekocht had.
"Niall? ben je boos?" vroeg ik.
"Nee" Echt waar? Is dat het enige wat hij vandaag kan zeggen?
"Om het goed te maken trakteer ik je op ijs!" Zodra ik het woord ijs uitsprak kwam er een smile op zijn gezicht.
"Jij kent me veel te goed."Zei Niall toen ik hem zijn Oreo ijsje gaf.
We aten ons ijsje op een bankje in het winkelcentrum, toen iemand inneens Niall riep.Ik draaide me om om te kijken wie het was. Holly?O nee.
"Nialler! Wat doe jij hier?Heb je me niet mee gevraagd?" zei ze iets te spontaan.
"We zijn een kleedje voor Mabel gaan kopen.En ik had je vergeten vragen."
"Niet erg, ik ben er nu toch .Ga je mee met mij en Chloë naar Burger King?"
"Euhm vind je het erg?" vroeg Niall aan mij.Is hij serieus?Eerst wijst hij alle kleren die ik pas af en dan laat hij me ook nog alleen achter?
"T's goed, ik vraag Nick wel of hij me wilt komen halen."
Ik loop naar de uitgang van het winkelcentrum en bel mijn broer.Na een beetje zeuren wilt hij me komen afhalen.Na 10 minuten op de parking wachtten,zie ik Nick's bmw voor me stoopen.
"Waar is Niall?" vroeg Nick toen ik mijn gordel omdeed.
"Naar de Burger King met die Holly."
"Owww, iemand is jaloers."
"Ben ik niet, hij laat me gewoon alleen achter! Jij zou toch ook boos zijn." protesteerde ik.
"Ok dan, wat jij zegt." zei hij met een irritant lachje.
<Niall's POV>
Ik zit aan een tafel met Holly en Chloë.Ze praten over kleren,schmink en nog andere meisjes dingen terwijl ik mijn haburger eet.
Ik denk aan Mabel, ze was zo mooi met die jurk aan.Ietsje té mooi. Ik wil gewoon niet dat ze teveel aandacht van jongens krijgt.Mabel is als een zusje voor me en ik wil niet dat iemand haar pijn doet.
"NIAAAALL!" ik word uit mijn gedachten gehaald door Holly.
"Hoe ga je naar het feest?"
"Mijn broer brengt me, waarom?"
"Wil je ons komen ophalen, het is niet leuk met de taxi" zei Chloë.
"Ja ok we zullen om 8 uur bij Holly thuis zijn.Ik moet nu gaan.Tot vanavond."Ik geef Holly een kus op haar wang en neem de bus naar huis.
<Mabel's POV>
Ik kijk naar mijn make-up.Mijn moeder doet samen met Maura een schmink cursus.Daarom heb ik zoveel make-up. Ik gebruik het bijna nooit, alleen als ik naar feestjes of zo ga.Dus bijna NOOIT.
Nadat ik wat mascara en lippenstift op had gedaan, stijl ik mijn haar.Ik heb normaal naturelle krullen.Ik trek mijn kleedje en kousenbroek aan en keek in de spiegel.20 minuten geleden zag ik er helemaal anders uit dan nu.
Toen ik helemaal klaar was ging ik naar beneden." Lieverd je ziet er geweldig uit!" zei mam.
"Bedankt mam, wat vind je van mijn kleren?"vroeg ik.
"Schitterend vanwaar heb je ze, ik heb ze nog nooit gezien?"
"Ik heb ze vanmiddag samen met Niall gekocht" zei ik.
"* BEEB* MABEEL! IK WAAACHT!" riep mijn ongeduldige broer.vanuit zijn auto.
"IK KOM AL NICK" ik liep de auto in.
Toen we bij lucas' huis aangekomen waren en nadat Nick nog wat regels uitlegde over niet drinken en bla bla bla, mocht ik eindelijk uit de auto.
A.N.
Wie won er 3 EMA's EMA' EMA's? Wie won er3 EMAAAAAA's.... one di-rection. Wij zijn de beste fans!!!!Willen jullie A.U.B. stemmen als jullie het goed vonden?
daaaankjeeeee.
JE LEEST
Always Friends? NIALL HORAN ff
Fanfiction"A guy and a girl can be just friends. But at one point they will fall for each otter... maybe temorarily,maybe at the wrong time,maybe too late or maybe FOREVER" Mabel en Niall zijn al jaren beste vrienden...maar zal dat ook zo blijven? wat als Nia...