Heeey! ik heb besloten toch verder te doen als ik tijd over heb.
<Mabel's POV>
20/12/2009
Ik stop het laatste stukje kleding in mijn koffer voordat ik ze met moeite dichtkrijg.Ik ga naar beneden waar mijn familie al staat te wachtten.Ik geef mijn koffer aan pap en hij stopt die in de kofferbak.We zulllen met de auto en ferry naar Duitsland gaan.Ik zit op de achterbank met Nick en Clara die ofwel zitten te discussiëren ofwel te kussen.Mijn ouders zitten mee te zingen met de radio.En ik zit Caitlyn te sms'en.Lijkt me gezellig.Niet.
Na een uur zijn we bij de ferry.Eindelijk.Ik kan hieruit.Het eerste wat ik doe als ik uit de auto stap is Niall zoeken.Ik vind hem bij de bar.Hoe had ik het toch kunnen weten.Ik sluip ongemerkt achter hem en roep "BOE!" in zijn oor.Niall schrikt en morst zijn drinken.Ik begin te lachen.
"Mabel! Je deed me schrikken!" zei hij.Ik stop met lachen en bestel ook iets om te drinken en Niall vraagt een grote zak chips die we dan gingen "delen".
Niall propt chipje voor chipje in zijn mond,hij ljkt wel een varken.Nadat Niall de helft helemaal alleen op heeft gegeten nam ik de zak af."Mebel geef terug!" roept hij terwijl hij de zak probeert te pakken.Ik hou de zak dicht bij me en zeg:"Jij hebt al meer dan de helft opgegeten en nu mag ik."
Ik prop elk chipje langzaam in mijn mond en doe alsof het het lekkerste eten ooit is.Ik doe mmhmm's en oooh's om Niall te irriteren wat ook werkt want hij kijkt boos de andere kant op.Ik ga terug voor hem staan en doe hetzelfde.
"Oke nu is het genoeg!Geef me die zak!" roept Niall.Hij staat op en loopt achter me aan.Ik loop weg van hem terwijl ik hier en daar wat chips laat vallen.We rennen bijna heel de ferry rond.Na een tijdje haalt Niall me in en begint me te kietelen.Ik moet heel hard lachen en roep "stop!" maar dat helpt niet.Ik kon niet langer volhouden of ik plastte in mijn broek dus ik gaf Niall zijn chips.Hij stopte met kietelen en zei:"Niall krijgt altijd wat hij wil."
***********************************
Ik zit terug in de auto en speel"temple run" op mijn gsm.Ik probeer steeds mijn highscore te verbeteren.Terwijl ik aan het spelen ben krijg ik een sms van Niall:
VAN;NI
SAAAAAAAI.T'was leuker als jij hier bent.
AAN;NI
Hier is het ook niet veel beter.*foto van Nick en Clara die slapen*
Ik stop mijn gsm weg en probeer ook wat te slapen.Al dat rijden maakt me moe.
***********************************
We zijn eindelijk in Duitsland aangekomen.Het is al donker en we zitten bij de receptie.Terwijl onze ouders aan het inchecken zijn eten ik en Niall de snoepjes aan de balie.Na 10 minuten krijgen we de sleutels en gaan we naar onze kamers.
Ik en Niall delen samen een kamer met 2 bedden.Ik kies snel het bed aan het raam en pak mijn koffer uit.Niall is nu al op het bed in slaap gevallen en hij ligt te snurken.Ik duw Niall een beetje waardoor hij ophoudt met snurken.Gelukkig maar.
Na mijn douche doe ik een warme pyjama aan en ga ik ook slapen.
**************************
De volgende dag werd ik wakker door pap die op de deur klopt en zegt dat we moeten opstaan.Ik kom met veel moeite uit mijn bed en ga naar de badkamer.Ik poets mijn tanden en trek mijn kleren aan.Als ik uit de badkamer kom zie ik dat Niall ook al wakker is.
"Goedemorgen slaapkop,je moet je klaarmaken" zei ik.
"Maar ik ben nog moe" zei Niall met een zware ochtendstem.
"Ik zou maar opschieten Niall,anders mis je het ontbijt"Nadat ik dat zei vloog Niall de badkamer in.20 minuten later zaten we aan het ontbijt.
Na het ontbijt trok ik mijn ski kleren aan en ging naar de lobby waar Nick,Clara en mam al waren.Toen iedereen er was gingen we naar de ski piste.Maura en mam bleven in de cafetaria zitten.
Ik zat samen met Niall in een ski lift.Ik had altijd al hoogtevrees gehad en nu ben ik bang.Niall is ook niet echt een grote hulp,hij zit ons stoeltje heen en weer te zwieren.
"Niall stop ik ben bang!" riep ik.
"Haha sorry Mabel,maar het is grappig je zo te zien." zei hij.
"Wel ik vind het niet grappig dus hou ermee op"
'Ja baas" zei hij.Zielig jongetje.
******************************
Ik ski snel van de berg af maar heb moeite met remmen.Ik bots bijna tegen een man aan.Gelukkig kon hij me nog ontwijken,maar dan bots ik tegen een boom.Gelukkig niet veel te hard.Ik val met mijn gezicht in de sneeuw.Nick en Niall komen aangeskied ze helpen me lachend recht.Mijn gezicht hangt vol met sneeuw.
Na twee uur skieen begon ik het koud te krijgen dus ik ging naar de cafetaria waar mam en Maura waren.Ik bestelde een warme choco en een donut.
'En;was het leuk?" vroeg Maura.
"Ja,het is alleen erg koud en veel wind" zei ik.
***************************************
Bij het avondeten waren Niall en Nick over mijn ongelukje aan het vertellen.Iedereen aan tafel was aan het lachen.Ik lachtte ook mee.Ook al heb ik een dikke bult van de klap
Na het eten gingen ik en Niall naar onze kamer.Ik kleedde me om in de badkamer en Niall en ik zagen een film over karate.
"Denk je dat we dat kunnen?" vroeg Niall toen ze in de fim een karate move toonden.
"We kunnen proberen" zei ik.
We stonden allebij recht en deden zo'n rare buiging.We liepen naar elkaar toe en Niall pakt me op.Ik doe mijn benen rond zijn middel.Ik probeerde naar achter te leunen zoals in de film maar dat mislukte.Niall en ik vielen samen hard op de grond.
"Ik denk dat we beter geen karate meer gaan doen" zei Niall die lachend op de grond lag.
"Deal" Ik stond recht en ging weer in bed liggen.Buiten was het hard aan het regenen en soms zag je bliksem.Ik probeerde te slapen maar ik was bang dat de bliksem het raam bij mijn bed brak.
"Niall?Mag ik bij jou komen liggen?" vroeg ik.
"Als je geen scheten laat"zei hij.
"Ik laat geen scheten." zei ik toen ik bij Niall in bed kroop.
"Is Mabeltje bangetjes?"Vroeg Niall met een babystemmetje.
"Jep,Mabeltje is Bangetje"zei ik.
Niall sloeg zijn arm om me en zei:"Dan is SuperNiall hier om je te beschermen".Een paar minuten later viel ik in slaap in SuperNiall's armen.
A.N.
Eindelijk is er nog wat sneeuw gevallen in België.Maar er is 1 minpunt;ik heb griep.ZO STOM.Waar wonen jullie?In België of Nederland?Btw stem als je het goed vond.
kusjes!
JE LEEST
Always Friends? NIALL HORAN ff
Fanfiction"A guy and a girl can be just friends. But at one point they will fall for each otter... maybe temorarily,maybe at the wrong time,maybe too late or maybe FOREVER" Mabel en Niall zijn al jaren beste vrienden...maar zal dat ook zo blijven? wat als Nia...