#4 schaatsen en groot nieuws

104 7 0
                                    

Heeeey!

A.N.

Op deze foto's zie je hoe mabel er  toen uitzag. Ze word gespeeld door Debby Ryan.Maar als je iemand anders er beter bij vind passen, denk dan gewoon dat die het is.Wie vind jij bij haar passen?

6/12/2009

                                                                  <Mabel's POV>

Toen ik en Nick bij het meer aankwamen, waren er al veel mensen aan het schaatsen,sleeën en  kinderen waren in de sneeuw aan het spelen.Het meer was bevroren maar doordat het vandaag had geregent was het ijs op sommige plaatsen niet zo stevig.

Ik en Niall komen heel vaak naar dit meer,in de zomer om te zwemmen en in de winter schaatsen we.Na de boomhut die we samen in het bos maakten is dit ons lievelings plekje.

Ik zag ook dat Jake,Austin,Lindsey en de andere populaire er waren.Ik hoop dat ze me niet zagen,maar ik had pech want Austin wijsde naar me en iedereen keek in mijn richting . Ik liep snel door want ik voelde me ongemakkelijk.

Even later waren Nick,Niall,Greg en ik aan het schaatsen. Nick ging om zes uur naar huis want hij kreeg het koud en Greg ging een half uur na Nick samen met een vriend van hem naar een cafetaria.Dus ik was alleen met Niall.Het is leuk dat ik nog eens alleen met Niall kan zijn. Zonder mijn broer,Greg of Holly.

Het was al donker aan het worden,dus we besloten naar huis te gaan.Toen we onze schoenen aan hadden gedaan en naast het meer liepen, duwden Jake en Austin ons inneens op het ijs.Het ijs brak en we vielen in het water.Jake en zijn vrienden waren ons aan het uitlachen, toen ze uitgelachen waren gingen ze weg.

" ugh...ik haat die Jake en zijn stomme vrienden! We zijn kleddernat" zei ik toen we naar Bobby's huis aan het lopen waren.Hij woont dicht bij het meer.

Niall belde aan en Bobby deed de deur open.Hij keek even raar naar onze kleren en zei "Niall,Mabel! Haha wat heben jullie uigespookt?"

"We zijn gaan schaatsen en een jonge van school heeft ons het meer ingeduwd." legede Niall uit toen Bobby ons binnen liet.

"Wel het is laat dus jullie kunnen hier slaapen.Ik zal je ouders en Maura bellen." zei Bobby die dan de keuken in liep.

Ik kreeg een T shirt en een pyjama broek van Niall.Hij legde onze natte kleren voor de haard om op te drogen.

"Niall gaan we een film kijken?"vroeg ik.

"Ik ga de popcorn en marshmellows halen!" riep Niall die dan de keuken in liep.

Even later waren we in de zetel 'Harry Potter' aan het kijken.Niall zat de hele tijd van mijn pakje popcorn te eten,denkend dat ik het niet weet.Maar ik heb alle marshmellows op de grond laten vallen en nu smaken ze niet bepaald lekker, dus ik laat hem maar doen.

Toen de film gedaan was, was het al 11 uur.We gingen in de logeer kamer slapen.Niall woonde hier vroeger in het weekend maar toen hij 14 werd heeft hij besloten om bij Maura te gaan wonen. (A.N. ik weet dat het in het echt andersom is, maar in het verhaal dus niet) Hij blijft zijn vader wel nog zien.

Voordat we gingen slapen moest Niall van mij eerst nog een  liedje spelen op zijn gitaar,anders moest hij in de zetel slapen.Ik hou ervan om Niall te horen zingen,hij heeft zo een schatige en zuivere stem.

"You know you love me.I know you care, just shout wenever and I'll be there.You are my love,you are my heart and we will never ever ever be apart.

Always Friends?         NIALL HORAN ffWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu