15

177 9 0
                                    

Postanowiłam pójść do Juda i zapytać go czy wie coś może o tym czemu nie jestem już w drużynie, tak jak postanowiła tak
i zrobiłam. Poszłam do jego domu go o to wszystko spytać.
- Jude, wiem że na pewno coś wiesz na temat tego ze mnie wyrzucili.
- przykro mi ale nie mogę nic powiedzieć...
- mów!
- ...
- Jude!!!
- widzę że nie chcesz odpuścić... więc tak... są dwa powody przez które cię wyrzucono... Pierwszy jest taki że podczas badań w szpitalu gdy natknełaś się na Axela i jego szofera okazało się że twój organizm jest bardzo słaby przez co przy większym wysiłku możesz nawet umrzeć a drugi taki że znasz Bitwaya Ozrocka, kosmitę który od lat stara się zniszczyć planety, światy i piłkę nożną.
- O-On jest kosmitą?!
Jude tylko przytaknął
w ciszy a ja wybiegłam z jego domu załamana tym co usłyszałam. Mogę w każdej chwili umrzeć a mój jedyny przyjaciel to kosmitą psychopata...
Biegnąc wbiegłam w Axela który od razu zorientował się że już o prawie wszystkim wiesz.
- Maya...
- Czemu mi nic nie powiedziałeś?!
Zalana słonymi łzami zaczęłam uderzyć lekko chłopaka moimi małymi rękami a on tylko mnie przytulił żeby mnie uspokoić. Gdy trochę ochłonęłam Axel powiedział mi jeszczę przed czym a raczej kim mieli mnie chronić. Okazało się że moja i Axela matka żyje ale zabrali nas od niej ze względu na to że jest sadystką, to ona zabiła ojca. Chciała też zrobić krzywdę nam...
Teraz pogodziłam się z tym że nie mogę grać w piłkę nożną i zostałam menadżerką drużyny która teraz jest najlepszą drużyną świata. Z kosmitą urwałam kontakt a więc teraz wszystko się układa dobrze.

Inazuma Eleven GO Moja HistoriaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz