1BÖLÜM

100 26 4
                                    

Ayza'nın anlatımından
Sabahları güneşin yüzüme vurmasıyla uyanmayı çok seviyorum bana bilmediğim bir mutluluk veriyor.Ama bugün benim en mutlu olduğum gün çünkü 18'inci doğum günüm.Babam'la sadece doğum günümde birlikte olabiliyoruz çünkü babam benden daha çok işleriyle uğraşıyor ama ben biliyorum ne kadar göstermesede beni sevdiğini ama benim hep bir yanım eksik oldu canım annem onu çok özlüyorum.Onsuz bir doğum gününü daha geçirmekten ama olsun o hep benim kalbimde yaşıyacak ve tabi ki tek arkadaşım olan Dilara onu seviyorum ama pek arkadaş gibi samimiyet vermiyor sanki başka şeyler için neyse böyle düşümen yanlış Dilara her zaman benim yanımda oldu.düşünceler için den sıyrılarak hemen yatak'tan kalktım banyo'ya girip rutin işlerimi halledip merdivenlerden koşarak aşağıya indim mutfak'tan gelen müthiş kokular beni kendimden alıyor yine ayşe teyze döktürmüş hemen ayşe teyze'nin yanağına günaydın öpücüğü bırakarak günaydın dedim.

Ayşe teyze günaydın güzel yüzlü kızım.

Sofra'ya geçerek oturdum yine her zaman ki gibi babam gelmemişti yine yanlızdım .Olsun bugün hiçbir şey beni üzemez burnuma gelen enfes omlet kokusuyla düşüncelerden sıylırak Ayşe teyze'ye teşekkür ettim ve omleti yemeğe başladım bitirdikten sonra odama heyecanla giderek bugün giyeceğim elbiseye gözüm takıldı.O an yüzümde bir tebessüm oluştu ve daha da heyecanlandım kapının calmasıyla babamın geldiğini düşünerek  arkamı döndüm.Babamın sekreteri'ni görünce kalbimin acıdiğini hissetim
Sonra sesin geldigi yöne bakarak bana ne söylediğini dinliyordum.

Sekreter
Ayza hanım doğum gününüz için hazırlanmanız gerek şoför sizi bekliyor.

Ayza'nın anlatımından
Tamam diyerek aşağıya giderek araba'ya bindim ve şoför arabayı sürmeye başladı. Ben de dışarıyı izlerken geldiğimizi anlayarak araba'nın durmasını bekledim araba durunca indim ve şoför'ün
bana tarif ettiği yere doğru    ilerlerdim içeriye girmemle kısa boylu değişik bir tarzı olan bir erkek çalısan gördüm bana bakarak konuşmaya başladı

Çalışan
Hoşgeldiniz Ayza hanım öncelikle kendimi tanıtım ben deniz kaya bugün sizle ben ilginenicem bir isteginiz olursa bana şöylebilirsiniz.

Ayza'nın anlatımından
Sonra beni aynanın karşısın da oturmamı rica etti.Bana garip gelen bir şey olduğunu fark ettim ve çalışana buranın niye bu kadar sessiz olduğunu ve çalışanlar hariç kimsenin olmadığını sordum.

Çalışan
Sizin için kapatıldı ayza hanım.

Ayza'nın anlatımından
Babam benim için kapatmış biliyordum göstermesede beni sevdiğini biliyordum o kadar mutlu oldum ki bir anda yerimden kalkarak adı deniz olan çalışana sarıldım bana şaşkın gözlerle baktığını fark edince hemen çekilerek özür diledim.

Çalışan
Sorun değil diyerek benim oturmamı rica etti.

Ayza'nın anlatımından
Belli etmeye çalışmasada bana hayla şaşkın bir şekilde baktığını farkedebiliyordum.Beni hazırlamaya başladılar.
1 saat sonra
Boy aynası'nin önüne geçince benmiyim diye bir an şüphe ettim gerçekten çok güzel olmuştum siyah sırt dekolteli ve dizimin iki karış yukarısında olan elbiseyle topuklu ayakkabilarim ve saç, makyazim tamamlamıştı.
Daha sonra gelen araba'ya binerek şoför'nün arabayı sürmesini söyleyerek koltuğa yaşladim ve babamın benim için kapattığı koför salonu'nu düşündükçe tebessüm oluşmaya başladı  yüzümde eve geldigimde heyecanla kapıyı çaldım kapının açılmasıyla gördüğüm şeyle gözlerim şaşkın bir şekilde etrafı süzüyordum o kadar özenli ve güzel hazırlanmışkı babamın benim için bunları yaptıgına hayla inanmayarak merdivene doğru giderken gözlerimin doldunu farkettim ama asla bugün mutluktan da olsa aglamıcam diyerek yukarıya doğru babamın çalışma odasına doğru giderek tam kapıyı çalacaktım ki içerden gelen sesleri dinlemeye başladım.

Sekreter
Adnan bey bugün ayza hanım dogum günü ayza hanım için koför salonu'nu kapatım ve ayrıca bütün hazırlıkları yaptım doğum günü için gelecek misiniz?

Adnan
Bugün çok yoğunum sen doğum günü benim yerine kutlarsın .Ayrıca bir hediye al.

Sekreter
Adnan bey peki nasıl istersiniz.Ayza hanim'nın
hediyesi yarın buraya ulaşacak.

Ayza'nin anlatımından
Göz yaşlarını tutamayarak hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Koşarak dış kapıya açarak kendimi dışarıya attım.Nefes almaya çalışarak yürümeye başladım nereye gittiğimi ben bile bilmiyorum giderken sahil'in kenarin daki bank'i farkedince oraya doğru yürümeye başladım ve öylece oturak en parlayan yıldıza boş boş bakmaya başladım. Sonra yanımda birinin oturduğunu farkedince bakışlarimi oturan kişiye yönlendirdim.

Herkese merhaba bu benim ilk kitabım yazarken gerçekten çok heyecanlandım ve özenle yazmaya çalıştım eğer yazımda ve noktalama işaretlerinde yanlışım varsa herkes den şimdiden özür diliyorum.
Yorumlarınız ve okurken nasıl duygular hissetinizi bana yazarsanız çok sevinirim benim için çok önemli vote'lerinizi bekliyorum♡

Kiralık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin