truth or dare

275 39 4
                                    



Taehyung'tan

Okulun bitmesine az kalmıştı ve bizimkiler beni Jisoolara gitmem için zorluyorlardı. En sonunda kabul etmiştim hem belki Jisoo ile konuşma vaktim de olurdu.

Yoongi, Jimin ve Jungkook geldiğinde anneme haber verip evden çıktım.

Kapının önüne geldiğimizde Yoongi zili çaldı ve kapı açıldı. Kısa selamlaşmanın ardından içeriye geçtik.

Lisa yiyecek bir şeyler ve boş bir şişe getirdi.

Şişe çevirmece mi?
Kaç yaşındayız? 10 falan mı?

"Aslında yapacak pek bir şey olmadığı için şişe çevirmecr oynayalım dedik."

Herkes kabul ettiğinde Lisa elindeki şişeyi çevirdi.

Jennie soruyor, Lisa ise cevaplıyordu.

"Doğruluk mu cesaretlik mi?"

Lisa kendinden emin bir şekilde 'doğruluk' dedi.

"Ee o zaman klasik soruyla başlayalım, sevdiğin birisi var mı?"

Jennie bunu gülümseyerek söylemişti. Tabi ki cevabını biliyordu, sırf biz burda olduğumuz için hatta Jungkook burda olduğu için bu soruyu sormuştu.

Lisa tereddüt etse de sakince cevap verdi.

"Evet, var."

Kim olduğunu söylemeyeceği için kendini çok şanslı hissediyor olmalı.

Sevdiğim kişiye saçma sapan bir oyun sayesinde onu sevdiğimi söylemek istemezdim.

Lisa ortada duran şişeyi tekrar çevirdi.

Bu sefer Jisoo soruyor ben cevaplıyordum.

Ani gelen bir cesaretle doğruluğu seçtim.

"Beni hala seviyor musun?"

Bu soruya nasıl cevap vereceğim? Onu hala seviyorum evet ama ona olan güvenim o kadar sarsıldı ki onunla birlikte olamam ve evet diyip de onu da beklentiye sokmak istemiyorum.

Tabi hala beni seviyorsa.

En iyisinin doğruyu söylemek olduğuna karar verdim ve cevap verdim.

"Evet seviyorum."

Jisoo mutlu olmuş gibi görünüyordu. İşte yapmak istemeyeceğim şey oluyordu. Onu beklentiye sokmuştum. Jisooyla konuşamam gerekiyordu hem de hemen.

"Jisoo konuşabilir miyiz?"

Bu sefer bu soruyu o değil de ben sormuştum.

Şaşırmış olacak ki biraz geç cevap verdi.

"Tabii."

Ev planlarımız aynı olduğu için ayağa kalktım ve balkona doğru ilerledim.

Batmakta olan güneş gökyüzüne renk katmıştı ve çok güzel görünüyordu. Keşke az sonra yapacağım konuşma da bu kadar güzel olabilse.

Bölümü tahminimden çok daha erken attım ve kısa bir bölüm oldu ama bundan sonraki bölüm tahminimce güzel ve uzun bir bölüm olacak. Ama bu bölüm kadar erken gelmeyecek. Hikayenin biraz okunmasını ve oy almasını istiyorum.

Neyse yorum bırakmayı ve oy vermeyi unutmayın. 💕

☁️

Water Fountain | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin