mother

289 41 5
                                    

Jisoo'dan

Kızlar doğum günü için evden çıktıklarında tüm gece boyunca ne yapacağımı düşünmeye başladım.

Taehyung'a kendimi nasıl affettirecektim, güvenini sarstığım için söyleyeceklerime inanmaz ki. Hem karşısına çıkacak cesaretim yok.

Taehyung'u kaybettim.

Bunları düşünürken nefesim daralmaya, hızlı hızlı nefes almaya başladım. Aldığım her nefes batıyordu ve her nefesimde, nefes almam zorlaşıyordu.

İstemsizce sesli bir şekilde ağlamaya başladığımda elime gelen ilk şeyi yere fırlattım. Yere oturdum ve ellerimle yüzümü kapatarak kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Hem Taehyung'u hem de annemi kaybettim.

Taehyung'tan

Dünden sonra Jisoo'nun okula gelmeyeceğini düşünmüştüm ama kantinde kızlarla beraber oturuyor ve gülüyordu. Dünkü halinden eser yoktu.

Jungkook yanlarına gitmeyi teklif ettiğinde kabul etmek istemesemde Jisoo'yu merak etmiştim.

Jungkook selam verdi ve yanlarına oturdu. Ben de Jungkook'un yanına, Jisoo'nun karşısına oturdum.

Jisoo mutlu görünüyordu ya da mutlu görünmeye çalışıyordu.

Kısa bir muhabbetin ardından sınıfa çıktık ve sıralarımıza oturduk.

Derste Jisoo bir şeyler çiziyor, arada iç çekip dışarı bakıyordu.

Ne çizdiğini çok merak etmiştim ve ne çizdiğini öğrenecektim.

Herkes öğle arasında yemek yemek için sınıftan çıktığında Jungkook'a az sonra geleceğimi söyleyip dışarı çıkmasını izledim.

Jungkook dışarı çıktıktan sonra Jisoo'nun sırasına yaklaştım ve çantasında olduğunu tahmin ettiğim defteri aramaya başladım.

Sonunda defteri bulduğumda zaferle gülümsedim ve defterin sayfalarını karıştırmaya başladım.

Yaptığımın doğru bir şey olmadığının farkındayım ama merakım beni yenmişti.

Defterde bir sürü birbirinden güzel çizim vardı. Genel olarak cansız varlıklar ve çiçek gibi şeyler çizilmişti. Yaklaşık 10 tane çizim vardı ve hepsine bakmıştım ama önemli bir şey yoktu.

Belki bir şeyler yazıyordur diye defterin ara sayfalarına bakmaya başladım ve son sayfasında Jisoo'nun okulda bir kaç kez gördüğüm ve kızların bana gösterdikleri fotoğraflardaki yüzü solmuş annesi vardı.

Jisoo'nun annesine bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum.

Eveet, yıllar yıllar sonra kısa bir bölüm atıyorum, özür dilerim. Hikayenin konusunu bile unutmuşum ve son bölümü okuduğumda bunları ben mi yazdım dedim keni kendime.

Neyse umarım beğenmişsinizdir.

Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın. 💕

☁️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Water Fountain | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin