handsome man

291 38 8
                                    



Taehyung'tan

Jisoo, Jennie, Chaeyoung ve Lisa üst daireme taşınıyorlar. Dünyadaki en şanslı insan falanım sanırım.

Bizimkilerle ve kızlarla sürekli bir yerlere giderdik ama yaklaşık 1 haftadır kızları görmüyordum. Jennie'ye sorduğumda taşınacaklarını bu yüzden de evlerine eşya baktıklarını ve Jisoo'nun da kesin bizim okulda olduğunu söyledi.

Vay be, ben 1 ay öncesine kadar Jisoo'yu hiç göremeyeceğimi düşünürken şimdi hem aynı okuldayız hem de üst dairemde oturuyor.

Ama tabi ki bu ona kırgın olduğum gerçeğini değiştirmez. En azından gerçek sebebini öğrenene kadar.

16  Eylül 2018

Kızlar üst daireme taşınmış hatta yarın okuldan sonra da Yoongi, Jimin, Jungkook ve beni evlerine çağırmışlardı ama gidip gitmemek arasında kararsız kalmıştım. Bunu sonra düşünmeye karar verdim çünkü annem yanıma geldi ve bana değişik değişik gülümsedi.

"Yakışıklı oğlum benim üst dairemize dört tane güzel mi güzel kızlar taşınmışlar. Yani tabi bu beni ilgilendirmez ama bir bak sen."

"Tabi anneciğim bu fırsatı kaçırır mı yakışıklı oğlun? Kaçırmam. Beğenirim birini zaten son senem hemen evleniriz."

Annem dalga geçtiğimi son cümlemde anlamış olacak ki konuşmam bittiği anda elindeki yastığı bana fırlattı.

"İyi sap sap otur böyle."

17 Eylül 2018

Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtığımda yani açamadığımda tam üst dairedekilere sövmeye başlayacaktım ki aklıma bizimkiler olduğu geldi.

Hayır diğer gün okul var ne diye benim odamın üstündeki odada tepiniyorsunuz ki?

Banyodaki işlerimi hallettikten sonra üzerimi giyinip aşağı indim. Annem çalıştığı için erkenden gitmişti ve bu yüzden de kahvaltı yapmama gerek yoktu.

Çantamı aldım ve evden çıktım. Jungkook dışarda beni bekliyordu. Geç kaldığım için boş boş konuştu.

"Her neyse bu gün geliyor musun?"

"Bilmiyorum, gelmeyeceğim galiba."

"İyi bari gelmezsin diye düşünüyordum."

Bu istediği şeyi yaptırma taktiğiydi.

"Gelmiyorum zaten."

"Tamam işte az önce de söyledin ya geliyorsun. Sağır değilim Taehyung."

Gözlerimi devirip önüme döndüm.

Jisoo Lisa ile Jennie ise Chaeyoung ile pencere kenarında arka dörtlüye oturmuş öğretmenin gelmesini bekliyorlardı. Önlerine oturduk. Selam verdikten sonra Chaeyoung konuşmaya başladı.

"Ee geliyor musunuz bugün?"

"Ben gel-"

"Evet evet geliyoruz."

Bu çocuk tam bir gerizekalı.

Önüme döndüm ve kafamı sıraya koyup gece alamadığım uykumu almaya çalıştım. Fakat Jungkook salağı buna izin vermiyordu. Sürekli bir şeyler söyleyip duruyordu.

"Ne zaman susarsın?"

"Ne var ya iki muhabbet etmeye çalışıyorum, hem ne bu uyku?"

Arkamda oturan Chaeyoung ve Jennie'nin duyabileceği bir ses tonuyla konuştum.

"Gece üst dairemizdekiler tepindi de biraz ondan uyuyamadım."

"Gece senin üstünde tepinenler Jisoo ve Lisa. Jennie ve ben de uyuyamadık bu iki salak sayesinde."

"Ya ne var be sanki sen yakışıklı erkek görünce kudurmuyorsun."

Lisa bunu dedikten sonra Jungkook gözlerini sonuna kadar açmış ve Lisa'ya bakmıştı. Sonra önüne döndü ve bir şey söylemeden ya da söyleyemeden ders öğretmeni geldi.

Hiç hiç hiç hiç içime sinmedi özür dilerim ama bir bölüm daha bu tarz olacak daha sonra düzelteceğim. Aklımda bir sürü olay var ve hangi bölüme hangi olayı yazacağımı bilemiyorum.

Lütfen oy verin ve yorum yapın, oy ve yorum gelince mutlu oluyorum ve daha çok yazma isteği geliyor. Sınır da koymak istemiyorum. Neyse teşekkür ederim herkese. 💕

☁️

Water Fountain | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin