☄
6 Haziran 2016
Taehyung'tan
Okul bitmişti, Jungkook ve ben yavaş adımlarla okuldan çıkarken adımın seslenilmesiyle durdum.
Bu sesi çok iyi tanıyordum bu Jisoo'nun sesiydi.
Ama o benimle konuşmazdı ki.
Kalp ritmim artarken yavaşça arkama döndüm. Jungkook ise sırıtıp uzaklaşmaya başlamıştı.
"Efendim Jisoo?"
"Sana bir şey söylemem gerekiyor eğer zamanın varsa konuşabilir miyiz?"
"Tabi."
Jisoo yürümeye başladığında ben de yürümeye başladım çünkü eğer olduğum yerde dikilirsem fazla garip kaçacaktı.
Okulun yakınındaki bir çocuk parkına geldik ve Jisoo öylesine değil de bir yere doğru yürüyordu.
Bir su çeşmesinin önüne geldiğimizde durdu Jisoo.
Sonunda bana döndüğünde derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
"Taehyung, seni ilk burada gördüm, bir arkadaşınla konuşarak okula doğru geliyordun. Üzerindeki okul formasından aynı okulda olduğumuzu anlamıştım ve çok şanslı olduğumu düşündüm. Senin yeni öğrenci olduğunu düşünmüştüm çünkü seni daha önce gördüğümü sanmıyordum. O günden sonra seni biraz izledim. Hareketlerin o kadar tatlı geliyordu ki seni düşünmekten alıkoyamıyordum kendimi. Şimdiye kadar belli etmemek için çok fazla uğraştım ama artık söylemenin zamanı geldi. Seni seviyorum Kim Taehyung."
Şaşırmıştım çünkü Jisoo'nun beni sevdiğini falan sanmıyordum hatta beni tanımadığını düşünüyordum.
Ne diyeceğim ben şimdi?"Bir şey söylemene gerek yok, böyle bir tepki vereceğini düşünmeliydim. Özür dilerim lütfen bunlar yaşanmamış gibi davranalım."
Arkasını dönüp parkı çıkışına doğru koşmaya başladı.
Sevdiğim kız bana beni sevdiğini söylüyor ve bir şey söylemediğim için onu sevmediğimi sanıyor daha sonra ise koşarak benden uzaklaşıyor.
Aptal Taehyung.
Yarın kesinlikle onunla konuşmalıyım.
☄
Selamlar.
Önceden birkaç tane hikaye yazmıştım ama hem hiç içime sinmemişti hem de kimse görmemişti. Bu yüzden bu sefer güzel olduğunu düşündüğüm bir konuyla tekrar hikaye yazmaya başlıyorum.Birkaç şarkının anlamına bakarken tam hikaye yazmalık olduğunu düşündüm ve bunu Vsoo hikayesi olarak kurguladım.
Kısa bir hikaye olacak ve umarım güzel bir hikaye olur.
Yeni bölümü yarın atmayı düşünüyorum ama kimse okumayınca bölüm atma isteğim kaçıyor. Umarım birileri okur hikayemi.
Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın.
☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Water Fountain | vsoo
Teen Fiction"Gitmek zorundayım." Gittiğinde beni unutacak. {Kim Jisoo × Kim Taehyung}