0.3

241 27 1
                                    

Günümüz

Parktaki bankta oturmuş şarkı dinliyordum. Önümde pembe etekli bir kız çocuğu düştü. Hemen ayağa kalktım. Annesi nerde diye etrafıma bakarken bi kadın çığlığı geldi arkamdan. Annesiydi galiba."aaaaah!(çığlık) arzu noldu kızım sana " dönüp kızın dizine baktım. Dizi kanamış ,kilotlu çorabı kan olmuştu.Kız zaten panik içindeydi bide annesi bağırınca daha da panik olmuştu. "Anne acıyoo" derken hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Kızı az önce oturduğum banka oturttuk. Dikişlik durumu vardı gerçekten. Annesi babasını aramıştı zaten. Çok geçmeden yanımızda beyaz bir araba geldi. Adam arabadan indi ve hemen küçük kızın yanına gelip önünde çöktü. "Kızım çok ağrıyor mu ?" Diye sordu genç adam. "Evet babacım çok çok acıyor" dediği anda babasının yüzünde bir acı belirtisi oldu. "Hadi hastaneye gidelim kuzum " dedi annesi . Kalkmışlardı ki babası dönüp "siz kimsiniz?" Dedi. "Şey arzu önümde düştü de banka oturttuk" deyiverdim. Kafasını teşekkür eder gibi salladı genç adam. Minik arzu o yeşil gözleriyle bana bakarak"teşekkürler ablacığım" dedi. "Bişi değil miniğim"deyip el salladım . Arabaya binip gittiler. Bian kendi annemi düşündüm. Acaba bende düşsem böyle endişelenir miydi? Diye düşündüm içimden. Gökyüzüne baktım herzaman ki gibi yine mükemmel bir mavisi vardı.
Ah annem! sırf bana böyle ilgi göster diye defalarca düşmeyi göze alırdım. Ama bil bakalım ne eksik? Hem sen hem benim çocukluğum. Taktım kulaklığı açtım Taladro'yu.

" Sessizliğimize yenildik anne,
Sustuğuma bakma gözüm hep kan be."

Yürümeye başladım ,uzaklaşmak istedim bu anı 2 yıl öncesini hatırlattı bana "zararını karşılayabilirim" demişti. Onunda dirseği kanamıştı. "Ufak bir sıyrık" ...

Aklımdan çıkartamıyordum, beynimi kurcalayan bu sorulardan,duşüncelerden kurtulamıyordum. Gerçekten affet beni . Bana şans ver çok pişmanım...

"Bir yanım eksilerde,
Yüzünün kıvrımları cana yakındı eskilerde"

Telefonumun bildirim sesiyle irkildim. Ekrana baktım. WhatsApp'tan bir mesajınız var.
Uygulamayı açtım. Asya'dan gelmişti mesaj

İkizim: Nerdesin kızım sen? Birden kayboldun ,nolduğunu biliyorum .Konumunu bekliyorum...

Alya: tamam ama konuşmak yok yanımda ol yeter:'(

Dedikten sonra konum attım .Yaklaşık 20 dk sonra yanımda olmuştu. "Ne bu halin kızım senin? Rimeller özgürlüğünü ilan etmiş dudaklarına kadar yol almışlar." "Şş! Konuşmak yok demiştik ama" dedim. "Canım çok yanıyor Asya. Ama herkes ikinci bir hakkı hak eder değil mi? Kim olursa olsun. Peki o bana o hakkı tanıyacak mıydı??" Dedikten sonra cikolatli sütümden bir yudum aldım. Asya bana sarılmıştı. Gerçekten buna çok ihtiyacım vardı. Sarı saçları gözümün önündeydi. Biz çift yumurta ikiziydik. O sarışın bende sarışın gibi bişe. Gözlerimiz hemen hemen aynıydı. Benim ela, onun elaya yakın bir kahverengi. Boylarımız 2-3 santim fark var. O benden uzundu. İyiki vardı. O benim iyikimdi

Seni seviyorum ikizim...

Gökyüzümün MimarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin