Ee ne diyorduk? Ha şey enistenizin bana nasıl teklif ettiği jsjsj.
Sen benim hayatıma yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi girdin, hayatımı renklendirdin, gökkuşağım olarak kalmaya evet der misin?
Iğğhh ulaaan!!
İyi mi yaptım bilmiyorum. Tamam yakışıklıydı falan ama arkadaşça görüyordum onu. Yada öyle sanıyordum. Aman bea gara gızanımdan iyisini mi bulacam. Bir kaç saat kafede takıldık. Yani onlar takıldı. Benle Yusuf sadece birbirimize baktık. Tipen gurban...
Eve geldikten sonra ilk işim mutfağa gitmek oldu.Ben: nazoş!!!
Tepkimle nazoş bi irkildi.Nazoş:noldu kızım sana mı bişi oldu?Hayırdır inşallah.
Ben: içim yanıyor nazoş içim içim.
Nazoş: kızım dışarda milletin g*tü donuyor. Sen burda içim yanıyor diyorsun.
Ben: ciğerim yanıyor ciğerim.
Nazoş: al al su iç.
Ben bardağı kafama dikmiştim ki Asya sohbete katıldı.Asya: suyla olacak iş değil nazoş. İçinde yangın var onun. Elalı bir ateş.
Güldü kunduz.Nazoş: haa şimdi anladım gönül meselesi yani. Ne çabuk büyüdün kız öyle.
Ben: ya nazoş tam öyle değil. Yusuf arkadaşımdı zaten. İşler bugün değişti.
Nazoş: hımm. Fotoğrafını göster damadımın. Görelim bı bakalım.
Telefonumu çıkarıp galeriye girdim. Fotoğrafı çıkarıp ekranı nazoşa çevirdim.