Biliyorum yeni bölüm geç geldi. Ah tamam vurmayın jsjsjsjjs.yeni bölüm gelsin diye mesaj atmışsınız. Buyrun İyi okumalar... yukarıda ki fotoyu niye koydum bilmiyorum orayı pek de şe etmeyin.
Evet ben gerizekalı Alya. Bilin bakalım şuan nereye gidiyorum...
Evet doğru tahmin. Yusuflara lahmacun yemeye gidecem. Millet sevgilisinin evinde tanışmaya gider ben lahmacun yemeye gidiyorum. Çok mükemmel bir ilişkimiz var değil mi? Aynen biliyorum hıhı
Ne diyorduk?
Salaklığım yüzünden nasibe teyzenin sesini duyunca telefonu yüzüne kapattım. Neden? Heycanlanmıştım. Yani niye öyle oldu bilmiyorum ama öyle bir anda oldu işte.
Bide nasibe teyzeyi kıramayıp davetini kabul etmiştim. Kızlar benden size tavsiye sevgilinizin evine sadece tanışmak için kahve içmek için falan gidin. Benim gibi lahmacun yemeye gitmeyin ;-)★★★★★★★★
Ben: nazoşum!
Nazoş: efendim?
Ben: nazoş benim işim çıktı da sizinle gelemiyecem.
Nazoş: ne işiymiş o? Az önce eve gideyim de başka birşey istemiyorum diyen sen değil miydin?
Ben: evet bendim ama işim çıktı işte.
Asya: ben biliyorum o işi.
Ben: Asya kes!
Nazoş:şş yolda bari kavga etmeyin.
Nazoş: söyle bakalım nereye?Asya'nın yüzünden nazoş şüphelenmişti.
Ben: ş-şey ben Yusuflara lahmacun yemeye gidecem de.
Nazoş ve asya kahkaha attı.
Asya: (gülme sesleri) yah sen şimdi Yusuf'un evine annesiyle tanışmak yerine o fasılı atlayıp lahmacun yemeye mi gidiyorsun?(yine gülme sesleri)
Tamam olabilir belki biraz garip bı durum ama olsun. Sonuçta biz yusufla her sevgilinin yaptığı şeyleri yapmak zorunda değiliz.
Ben: bi boş yapma. Ben zaten Yusuf'un annesini tanıyorum.
Nazoş: nerden?
Ben: dedim ya ben yusufla önceden yakın arkadaştım. O zaman annesiyle tanışmıştım.
Nazoş: hımm
Nazoş: e bari bi eve gel duş al üstünü değiş. Hastane kokusu sinmiştir üstüne.Nazoş doğru söylüyordu üstüm çürümüş lavanta kokuyordu ve ben bu halimle nasibe teyzenin yanına gidemezdim.
Eve gidip güzel sıcak bir duş aldım. Saçlarımı hafif dalgalı yaptım. İçimden örsemiydim acaba? Diye düşündüm ama en iyisi bu bence . Tamam tamam devam edelim. Havalar o kadar soğuk değildi. Kasım ayındaydık mont palto giymeye gerek yok. Hırka yeter bence.
Üstüme de bunları giydim.